Lê Trọng Hậu
Supervisor Service
Short-term - Utilize skills in analysis, creativity, flexibility, and professionalism to master the Supervisor role. - Develop leadership and team management skills. - Improve work efficiency and service quality. Long-term - Build a positive work environment that fosters creativity and innovation. - Ensure high service standards and customer satisfaction. - Contribute to company's strategic development and market leadership. - Continuously enhance skills for career advancement.
Thông tin cá nhân
Họ và tên
Lê Trọng Hậu
Giới tính
Nam
Ngày sinh
01/01/2001
Địa chỉ
417 Quang Trung
Cập nhật
11/07/2024
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Khá)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Công việc mong muốn
Mong muốn về công việc
Kỹ năng
-
Tin học văn phòng 80%
-
Quản lý 100%
-
Sáng tạo 80%
-
Quản lí thời gian 100%
-
upselling 100%
-
Lắng nghe và xử lý tình huống 100%
-
Giải quyết phàn nàn 100%
-
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng 100%
-
Training and Development 100%
-
Tổ chức công việc 100%
-
Kỹ năng giao tiếp ứng xử 80%
-
Lên kế hoạch và tổ chức 80%
-
Kỹ năng phân tích 100%
Học vấn - Chuyên môn
Nguyễn Tất Thành University
Hotel Management - Đại học - 2019 - 2024
GPA 3.19/4.0 Lớp trưởng các năm học Bí thư chi đoàn Học bổng khuyến học học kỳ Trưởng nhóm chuyên đề, đề án tốt nghiệp khóa 19
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service Leader/ On Duty tại Masterise Group - Masterise Theme Park
Hồ Chí Minh - 1/2024 - Hiện tại
On behalf of the manager, coordinating work between departments to ensure efficient operations. Assist the manager in resolving the issue Assit the manager write SOP Incharge customer service & cashier Team Arrange roster and personnel according to actual operating situation Incharge & Handle Event Reservation Verify and approve revenue from each cashier. Do daily closing shift, incident report to management Contributing ideas and developing processes. Handling customer complaints to ensure customer satisfaction. Manage and inventory assets and goods of the department Record customer comments to report to management Support Manager in training employees on manners, appearance, and working procedures
Demi Chef tại Stoker Woodfired Grill & Bar- Tribe Hospitality
Hồ Chí Minh - 9/2023 - 1/2024
Hot section - Demi Chef Mainly responsible for cooking Side and Beefsteak dishes Responsible for the sauce Check the quality of ingredients and food before pre-processing. Prepare and preserve fresh ingredients, vegetables and fruits for food preparation
Trainne tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay
Phú Quốc, Kiên Giang - 3/2022 - 7/2022
Room Attendant: Clean rooms as assigned. deep clean, MRT, check equipment. Transport goods and run requisitions. Laundry Attendant: Sort fabrics, wash and dry fabrics using industrial laundry and drying machines. Inspect and check guest's clothes to proceed with appropriate laundry and drying. Public Area Attendant: Sweep, mop and polish floors, tables and chairs. Vacuum carpets and wipe off stains. Clean dust on walls. Clean mirrors and glasses. Participate in general cleaning of the area periodically. Receptionist: Carry out check-in and check-out procedures for guests. Resolve guests' questions and requests