Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Nguyễn Tất Thành University
Hotel Management - Đại học
2019 → 2024
GPA 3.19/4.0 Lớp trưởng các năm học Bí thư chi đoàn Học bổng khuyến học học kỳ Trưởng nhóm chuyên đề, đề án tốt nghiệp khóa 19
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Quản lý | |
Sáng tạo | |
Quản lí thời gian | |
upselling | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Lên kế hoạch và tổ chức | |
Kỹ năng phân tích |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service Leader/ On Duty tại Masterise Group - Masterise Theme Park
1/2024 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
On behalf of the manager, coordinating work between departments to ensure efficient operations. Assist the manager in resolving the issue Assit the manager write SOP Incharge customer service & cashier Team Arrange roster and personnel according to actual operating situation Incharge & Handle Event Reservation Verify and approve revenue from each cashier. Do daily closing shift, incident report to management Contributing ideas and developing processes. Handling customer complaints to ensure customer satisfaction. Manage and inventory assets and goods of the department Record customer comments to report to management Support Manager in training employees on manners, appearance, and working procedures
Demi Chef tại Stoker Woodfired Grill & Bar- Tribe Hospitality
9/2023 → 1/2024 (4 tháng)
Hồ Chí Minh
Hot section - Demi Chef Mainly responsible for cooking Side and Beefsteak dishes Responsible for the sauce Check the quality of ingredients and food before pre-processing. Prepare and preserve fresh ingredients, vegetables and fruits for food preparation
Trainne tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay
3/2022 → 7/2022 (4 tháng)
Phú Quốc, Kiên Giang
Room Attendant: Clean rooms as assigned. deep clean, MRT, check equipment. Transport goods and run requisitions. Laundry Attendant: Sort fabrics, wash and dry fabrics using industrial laundry and drying machines. Inspect and check guest's clothes to proceed with appropriate laundry and drying. Public Area Attendant: Sweep, mop and polish floors, tables and chairs. Vacuum carpets and wipe off stains. Clean dust on walls. Clean mirrors and glasses. Participate in general cleaning of the area periodically. Receptionist: Carry out check-in and check-out procedures for guests. Resolve guests' questions and requests