Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Trọng Hậu

Lê Trọng Hậu

Hồ sơ 5 sao bạc 157 Lượt xem hồ sơ

Nam, 01/01/2001, 23 tuổi

417 Quang Trung

Cập nhật: 11/07/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Short-term - Utilize skills in analysis, creativity, flexibility, and professionalism to master the Supervisor role. - Develop leadership and team management skills. - Improve work efficiency and service quality. Long-term - Build a positive work environment that fosters creativity and innovation. - Ensure high service standards and customer satisfaction. - Contribute to company's strategic development and market leadership. - Continuously enhance skills for career advancement.

Trình độ học vấn chuyên môn

Nguyễn Tất Thành University

Hotel Management - Đại học

2019 → 2024

GPA 3.19/4.0 Lớp trưởng các năm học Bí thư chi đoàn Học bổng khuyến học học kỳ Trưởng nhóm chuyên đề, đề án tốt nghiệp khóa 19

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Quản lý
Sáng tạo
Quản lí thời gian
upselling
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc
Kỹ năng giao tiếp ứng xử
Lên kế hoạch và tổ chức
Kỹ năng phân tích

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service Leader/ On Duty tại Masterise Group - Masterise Theme Park

1/2024 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

On behalf of the manager, coordinating work between departments to ensure efficient operations. Assist the manager in resolving the issue Assit the manager write SOP Incharge customer service & cashier Team Arrange roster and personnel according to actual operating situation Incharge & Handle Event Reservation Verify and approve revenue from each cashier. Do daily closing shift, incident report to management Contributing ideas and developing processes. Handling customer complaints to ensure customer satisfaction. Manage and inventory assets and goods of the department Record customer comments to report to management Support Manager in training employees on manners, appearance, and working procedures

Demi Chef tại Stoker Woodfired Grill & Bar- Tribe Hospitality

9/2023 → 1/2024 (4 tháng)

Hồ Chí Minh

Hot section - Demi Chef Mainly responsible for cooking Side and Beefsteak dishes Responsible for the sauce Check the quality of ingredients and food before pre-processing. Prepare and preserve fresh ingredients, vegetables and fruits for food preparation

Trainne tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay

3/2022 → 7/2022 (4 tháng)

Phú Quốc, Kiên Giang

Room Attendant: Clean rooms as assigned. deep clean, MRT, check equipment. Transport goods and run requisitions. Laundry Attendant: Sort fabrics, wash and dry fabrics using industrial laundry and drying machines. Inspect and check guest's clothes to proceed with appropriate laundry and drying. Public Area Attendant: Sweep, mop and polish floors, tables and chairs. Vacuum carpets and wipe off stains. Clean dust on walls. Clean mirrors and glasses. Participate in general cleaning of the area periodically. Receptionist: Carry out check-in and check-out procedures for guests. Resolve guests' questions and requests

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg