NGUYỄN THỊ HỒ HẠ
RECEPTIONIST/SALE OFFICER
Em tốt nghiệp tại trường Trường Đại học Kinh Tế - Đại học Đà Nẵng, Chuyên ngành Quản Trị Khách Sạn, Khoa Du Lịch đồng thời em có 1 năm kinh nghiệm lễ tân tại khách sạn. Mục tiêu của em là được học hỏi thêm kinh nghiệm và trau dồi thêm kiến thức cũng như kỹ năng cần thiết cho bản thân trong ngành nghề dịch vụ. Đồng thời, em mong muốn tìm được công việc ổn định, được làm việc trong môi trường thân thiện và năng động với mức lương phù hợp. Tuy Tiếng Anh của em còn hạn chế, nhưng em mong công ty có thể trao cơ hội để em được học hỏi và cải thiện thêm khả năng ngoại ngữ.
Thông tin cá nhân
Họ và tên
NGUYỄN THỊ HỒ HẠ
Giới tính
Nữ
Ngày sinh
29/02/2000
Địa chỉ
TỔ 1 PHƯỜNG NGHĨA CHÁNH, THÀNH PHỐ QUẢNG NGÃI, TỈNH QUẢNG NGÃI
Cập nhật
19/07/2024
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Trung bình)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Công việc mong muốn
Mong muốn về công việc
With specialized knowledge in Hospitality Management and experience working in hotels, I'm looking forward to finding a job and an environment where I can learn,hone and strengthen my skill experience for myself
Kỹ năng
-
Có thể giao tiếp bằng Tiếng Anh. 60%
-
Tin học văn phòng 60%
-
Lắng nghe và xử lý tình huống 60%
-
Giải quyết phàn nàn 60%
Học vấn - Chuyên môn
ĐẠI HỌC KINH TẾ - ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG
Quản trị Khách Sạn, Khoa Du Lịch - Đại học - 2018 - 2022
Kinh nghiệm làm việc
COLLABORATOR FIGHT TICKETS, HOTEL ROOMS tại TRIPI - VNTravel Group
Quảng Ngãi - 10/2020 - Hiện tại
Consulting and supporting about booking of Flight tickets, Hotel rooms for guests. • Taking care of customers when they purchase the service. • Updating about regulations and hot deals or packages for cust
Receptionist tại COCOLAND RIVER BEACH RESORT & SPA
Quảng Ngãi - 6/2022 - 5/2023
• Register guests and assigns rooms. Accommodates special requests of the guest. • Handles guest check-in and check-out. • Coordinates room status updates with the housekeeping department by noticing housekeeping of all checkouts, late checkouts, early check-in, special requests, and day-use rooms. • Greet all guests in a friendly and helpful manner and attends to guests' complaints, inquiries, and requests. • Support related departments.
WAITRESS - CASUAL F&B tại SHERATON GRAND DANANG RESORT
Đà Nẵng - 8/2018 - 4/2021
Greet and escort customers to their tables. • Prepare tables by setting up linens, silverware, and glasses. • Arrange table settings and maintain a tidy dining area • Carry dirty plates, glasses, and silverware to the kitchen for cleaning • Serve the event program of the Food and Beverage department. • Follow the assignments of the staff and F&B Manager. • Help the staff prepare the event or set up a restaurant and answer the customer's questions about the service of the restaurant or hotel.