Võ Long Vũ
Front Office Supervisor
"In my opinion with all the experience and passion for this job, i will complete and perform the best with the position applied and future orientaion's trying to reach a higher position and building the best staff."
Thông tin cá nhân
Họ và tên
Võ Long Vũ
Giới tính
Nam
Ngày sinh
12/04/1997
Địa chỉ
Phú Quốc, Kiên Giang
Cập nhật
10/06/2023
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Giỏi)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Công việc mong muốn
Mong muốn về công việc
Bằng cấp cũng như một tấm giấy thông hành, người ta biết hát trước khi có trường dạy nhạc, biết vẽ trước khi có lớp dạy vẽ, người muốn học mới là điều quan trọng, thực lực và kinh nghiệm mới là cái nhất định phải có. Chỉ cần có đường thăng tiến, chỉ cần chấp nhận những thỏa thuận trên thì anh/chị sẽ có được một nhân lực luôn biết cống hiến và học hỏi.
Kỹ năng
-
Teamwork 100%
-
Lắng nghe và xử lý tình huống 100%
-
Giải quyết phàn nàn 100%
-
Tin học văn phòng 80%
-
upselling 80%
-
Sáng tạo 80%
Học vấn - Chuyên môn
Trường Cao Đẳng Nghề Kiên Giang
Chứng Chỉ Lái Xe B2 - Khác - 2015 - 2016
Cao Đẳng Nghề Kiên Giang
Nghiệp Vụ Lễ Tân Sơ Cấp - Khác - 2017 - 2017
THPT Phú Quốc
THPT - Trung học - 2017 - 2019
Kinh nghiệm làm việc
Night Auditor (GSA) tại Cottage Village 3 Star Resort
Phú Quốc, Kiên Giang - 5/2017 - 7/2018
Guest Service Agent tại Mường Thanh Luxury Phu Quoc Hotel
Phú Quốc, Kiên Giang - 11/2019 - 6/2020
Guest Service Agent tại Vinpearl Resort & Spa 5 Star
Phú Quốc, Kiên Giang, Việt Nam - 12/2021 - 4/2023
FRONT OFFICE SUPERVISOR tại Cassia Cottage 4 Star Resort
Phú Quốc, Kiên Giang, Việt Nam - 4/2023 - 5/2023
Main Duties: - Ensures efficient, friendly, and professional guest registration, check-out, and telephone service; supervise front guest service agents to ensure that established procedures are followed. - Establishes procedures, prepares and coordinates schedules, and expedites workflow. Reviews current day's expected arrivals. - Possesses and maintains thorough knowledge of hotel services, facilites, policies, and room rates and area's attractions. - Reservations to ensure that they are pre-registered, blocked properly, and other departments are notified of room assignments. - Reviews the daily room availability and informs all appropriate staff. - Organizes, directs, and monitors daily activities of front desk agents. - Reviews status of departures on a daily basis; relays all pertinent information to front desk agents and other appropriate staff. - Ensures all necessary reports and forms are completed daily. - Performs other duties as asigned by Mananger. - Must be able to complete all of the duties and responsibilities of the Front Desk Associate. - Performs front desk agent responsibilities as needed to process guests expediently including but not limited to checking guest into hotel, responding to guest questions, resolving guest problems/complaints, answering telephone, making guest reservations, and checking guests out of hotel. - Ensures that guests' needs are fulfilled and their stay is as pleasurable as possible; assists with dining, entertainment, or transportation reservations as needed. - Monitors and maintains front desk area. - Assists front desk agents with resolution of guest problems/complaints as needed.
Thông tin tham khảo
Trần Thị Mỹ Huyền
Quản Lý Trực Ca - Vinpearl Resort & Spa
myhuyen09061996@gmail.com - +84963452651