certy resume

Hoteljob.vn

Võ Long Vũ

Võ Long Vũ

Front Office Supervisor

"In my opinion with all the experience and passion for this job, i will complete and perform the best with the position applied and future orientaion's trying to reach a higher position and building the best staff."

Thông tin cá nhân

Họ và tên

Võ Long Vũ

Giới tính

Nam

Ngày sinh

12/04/1997

Địa chỉ

Phú Quốc, Kiên Giang

Cập nhật

10/06/2023

Trang cá nhân

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc

Từ 1 đến 3 năm

Vị trí

Giám sát

Mức lương mong muốn

8 - 12 triệu

Nơi mong muốn làm việc

Tiếng Anh (Giỏi)

Ngoại ngữ

Tiếng Anh (Giỏi)

Công việc mong muốn

Mong muốn về công việc

Bằng cấp cũng như một tấm giấy thông hành, người ta biết hát trước khi có trường dạy nhạc, biết vẽ trước khi có lớp dạy vẽ, người muốn học mới là điều quan trọng, thực lực và kinh nghiệm mới là cái nhất định phải có. Chỉ cần có đường thăng tiến, chỉ cần chấp nhận những thỏa thuận trên thì anh/chị sẽ có được một nhân lực luôn biết cống hiến và học hỏi.

Kỹ năng

  • 100% Kỹ năng
    Teamwork 100%
  • 100% Kỹ năng
    Lắng nghe và xử lý tình huống 100%
  • 100% Kỹ năng
    Giải quyết phàn nàn 100%
  • 80% Kỹ năng
    Tin học văn phòng 80%
  • 80% Kỹ năng
    upselling 80%
  • 80% Kỹ năng
    Sáng tạo 80%

Học vấn - Chuyên môn

Trường Cao Đẳng Nghề Kiên Giang

Chứng Chỉ Lái Xe B2 - Khác - 2015 - 2016

Cao Đẳng Nghề Kiên Giang

Nghiệp Vụ Lễ Tân Sơ Cấp - Khác - 2017 - 2017

THPT Phú Quốc

THPT - Trung học - 2017 - 2019

Kinh nghiệm làm việc

Night Auditor (GSA) tại Cottage Village 3 Star Resort

Phú Quốc, Kiên Giang - 5/2017 - 7/2018

Night Auditor (GSA) tại Eden Resort Phú Quốc

Phú Quốc, Kiên Giang - 4/2018 - 7/2019

Guest Service Agent tại Mường Thanh Luxury Phu Quoc Hotel

Phú Quốc, Kiên Giang - 11/2019 - 6/2020

Guest Service Agent tại Vinpearl Resort & Spa 5 Star

Phú Quốc, Kiên Giang, Việt Nam - 12/2021 - 4/2023

FRONT OFFICE SUPERVISOR tại Cassia Cottage 4 Star Resort

Phú Quốc, Kiên Giang, Việt Nam - 4/2023 - 5/2023

Main Duties: - Ensures efficient, friendly, and professional guest registration, check-out, and telephone service; supervise front guest service agents to ensure that established procedures are followed. - Establishes procedures, prepares and coordinates schedules, and expedites workflow. Reviews current day's expected arrivals. - Possesses and maintains thorough knowledge of hotel services, facilites, policies, and room rates and area's attractions. - Reservations to ensure that they are pre-registered, blocked properly, and other departments are notified of room assignments. - Reviews the daily room availability and informs all appropriate staff. - Organizes, directs, and monitors daily activities of front desk agents. - Reviews status of departures on a daily basis; relays all pertinent information to front desk agents and other appropriate staff. - Ensures all necessary reports and forms are completed daily. - Performs other duties as asigned by Mananger. - Must be able to complete all of the duties and responsibilities of the Front Desk Associate. - Performs front desk agent responsibilities as needed to process guests expediently including but not limited to checking guest into hotel, responding to guest questions, resolving guest problems/complaints, answering telephone, making guest reservations, and checking guests out of hotel. - Ensures that guests' needs are fulfilled and their stay is as pleasurable as possible; assists with dining, entertainment, or transportation reservations as needed. - Monitors and maintains front desk area. - Assists front desk agents with resolution of guest problems/complaints as needed.

Thông tin tham khảo

Trần Thị Mỹ Huyền

Quản Lý Trực Ca - Vinpearl Resort & Spa

myhuyen09061996@gmail.com - +84963452651

Hình ảnh

Thank You!