Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
Kiên Giang
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Trường Cao Đẳng Nghề Kiên Giang
Chứng Chỉ Lái Xe B2 - Khác
2015 → 2016
Cao Đẳng Nghề Kiên Giang
Nghiệp Vụ Lễ Tân Sơ Cấp - Khác
2017 → 2017
THPT Phú Quốc
THPT - Trung học
2017 → 2019
Kĩ năng
Teamwork | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Tin học văn phòng | |
upselling | |
Sáng tạo |
Kinh nghiệm làm việc
Night Auditor (GSA) tại Cottage Village 3 Star Resort
5/2017 → 7/2018 (1 năm 2 tháng)
Phú Quốc, Kiên Giang
Guest Service Agent tại Mường Thanh Luxury Phu Quoc Hotel
11/2019 → 6/2020 (7 tháng)
Phú Quốc, Kiên Giang
Guest Service Agent tại Vinpearl Resort & Spa 5 Star
12/2021 → 4/2023 (1 năm 4 tháng)
Phú Quốc, Kiên Giang, Việt Nam
FRONT OFFICE SUPERVISOR tại Cassia Cottage 4 Star Resort
4/2023 → 5/2023 ()
Phú Quốc, Kiên Giang, Việt Nam
Main Duties: - Ensures efficient, friendly, and professional guest registration, check-out, and telephone service; supervise front guest service agents to ensure that established procedures are followed. - Establishes procedures, prepares and coordinates schedules, and expedites workflow. Reviews current day's expected arrivals. - Possesses and maintains thorough knowledge of hotel services, facilites, policies, and room rates and area's attractions. - Reservations to ensure that they are pre-registered, blocked properly, and other departments are notified of room assignments. - Reviews the daily room availability and informs all appropriate staff. - Organizes, directs, and monitors daily activities of front desk agents. - Reviews status of departures on a daily basis; relays all pertinent information to front desk agents and other appropriate staff. - Ensures all necessary reports and forms are completed daily. - Performs other duties as asigned by Mananger. - Must be able to complete all of the duties and responsibilities of the Front Desk Associate. - Performs front desk agent responsibilities as needed to process guests expediently including but not limited to checking guest into hotel, responding to guest questions, resolving guest problems/complaints, answering telephone, making guest reservations, and checking guests out of hotel. - Ensures that guests' needs are fulfilled and their stay is as pleasurable as possible; assists with dining, entertainment, or transportation reservations as needed. - Monitors and maintains front desk area. - Assists front desk agents with resolution of guest problems/complaints as needed.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Trần Thị Mỹ Huyền - Quản Lý Trực Ca
Vinpearl Resort & Spa
myhuyen09061996@gmail.com - +84963452651