Concierge - Nhân viên quầy thông tin và dịch vụ khách hàng
- Hạn nộp: 31/10/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Ba Đình - Hà Nội
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Nhân viên
02/10/2024 13:42
Mô tả công việc
A concierge clerk is responsible for answering immediately any questions hotel guests may have regarding the basic use of the hotel and for providing requested services. He/she must inform the guests about transportation, shopping, restaurants and theater performances, among other things. He/she must also be aware of any promotional offers and proactively make use of them to increase hotel reservations, thus contributing to revenue increase. If a request is made over the phone, the concierge must listen carefully to the end and immediately respond to it.
The Concierge clerk reports directly to the Concierge Captain & has a direct supervision over Airport Rep. & Drivers.
Quyền lợi được hưởng
- Mức thu nhập cạnh tranh, hấp dẫn, thưởng tháng lương 13...
- Được tham gia các khóa đào tạo về nghiệp vụ nhà hàng, bếp, khách sạn, tiếng anh...
- 2 tháng thử việc nhận 100% lương và service charge
- Các chế độ bảo hiểm (bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm tai nạn...) được đóng đầy đủ theo quy định
- Bữa ăn ca và đồng phục miễn phí | Hỗ trợ phí gửi xe
- Dã ngoại hàng năm | Khám sức khỏe định kì hàng năm | Quà sinh nhật, hiếu hỉ và các dịp đặc biệt | Các hoạt động nội bộ nhân viên sôi động | Môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp, trẻ trung
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: High school diploma or its equivalent. Bachelor degree or higher in related field preferred.
- Experience: Experience in guest services preferred.
- Credentials: Certificates in hotel and front office services preferred.
SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES
- Must be service-minded to meet client needs.
- Must speak foreign languages fluently in dealing with customers.
- Must show basic computer proficiency such as Microsoft Office.
Yêu cầu hồ sơ
Gửi CV (đính kèm ảnh) đến email hoặc liên hệ Hotline: 024 3333 1089
Note: By sending your CV, you agree to giving your consent to Lotte Hotel Hanoi's collection and use of your personal information for the purpose of recruitment process - the retention period can be up to 5 years after joining and leaving the company. Even if you are not hired this time, the Hotel can store your information for 1 year in the database for another job opportunity in the future.
Lưu ý: Bằng việc gửi CV, bạn đồng ý việc Khách sạn Lotte Hà Nội thu thập, lưu trữ và sử dụng thông tin cá nhân của bạn để tiến hành quy trình tuyển dụng - thời gian lưu trữ và sử dụng lên đến 5 năm sau khi gia nhập và rời công ty. Trong trường hợp không được tuyển dụng lần này, Khách sạn có thể lưu trữ hồ sơ của bạn trong thời gian 1 năm để xét tuyển cho cơ hội việc làm phù hợp khác trong tương lai.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 54 Phố Liễu Giai, Cống Vị, Ba Đình, Hanoi, Vietnam
- https://www.lottehotel.com/hanoi/en/
Conveniently located between Hanoi’s Old Quarter and the new business districts, LOTTE HOTEL HANOI connects the rich cultural history of the past and the promising future of the city. Situated in the upper part of the magnificent 65-floor Lotte Center, LOTTE HOTEL HANOI proudly represents a new standard of international 5-star hotels. Featuring 318 rooms in total, with 235 standard rooms and 83 suites, which all offer a breathtaking panoramic view of Hanoi and 7 restaurants and bars with unique concepts, this is the ideal place for you to indulge in pure luxury and make any visit an indelible memory. With 14 stylish meeting rooms in various size, a wide range of meeting concept from intimate to expansive can be offered to the maximum of 1,200 guests. https://youtu.be/3CGudCEgog4
Thông tin liên hệ
- HR Department - HR Department/Hanoi Office