[GẤP] ƯU TIÊN NAM - Receiving Officer/Nhân viên Nhận hàng
- Hạn nộp: 30/04/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tài chính, kế toán
Nhân viên
08/04/2025 16:39
Mô tả công việc
Receive, unload, and process deliveries and account for incoming freight based on invoice and receiving reports. Stage merchandise by department, mark appropriately for placement in facility, and deliver merchandise to appropriate department. Verify and track received inventory and complete inventory reports and logs. Reconcile shipping invoices and receiving reports to ensure count accuracy. Receive, store, ship, and deliver incoming and outgoing department packages and mail. Secure the receiving room and its contents, ensuring safekeeping of packages. Follow all national, state, and local hazardous material shipping guidelines and regulations. Ship all out-going mail and packages. Verify quantity and condition of packages upon receipt prior to delivery to guest. Communicate with guest regarding received packages. Maintain accurate tracking system on all shipping and receiving transactions, including receiving guest signatures for received packages. Communicate with proper management regarding any loss or damage with packages.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). Visually inspect tools, equipment, or machines (e.g., to identify defects). Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance. Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. Move through narrow, confined, or elevated spaces. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least 2 to 3 years at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
- Ứng viên quan tâm vị trí, ứng tuyển tại hoteljob.vn
- Mọi sự hỗ trợ và thắc mắc, vui lòng liên hệ qua số điện thoại 0219.384.6666 - Số máy nhánh: 2241 (Phòng Nhân sự)
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Tổ 12, Phường Trần Phú, Thành phố Hà Giang, Tỉnh Hà Giang, Việt Nam
Four Points by Sheraton Hà Giang là khách sạn mang thương hiệu quốc tế đầu tiên tại thành phố với 151 phòng. Khách sạn nằm trên đường Trần Phú, Hà Giang, thủ phủ của tỉnh Hà Giang và có thể đến được bằng Quốc lộ CT05 và QL2 từ Thủ đô Hà Nội cũng như Sân bay Quốc tế Nội Bài trong khoảng 5 giờ đi ô tô. Khách sạn nằm trong khoảng cách 15 phút đi bộ từ nhiều cơ quan chính quyền tỉnh và các điểm tham quan của thành phố, cụ thể là chợ Hà Giang và cột mốc km0. Ngoài ra, thành phố còn là cửa ngõ dẫn đến một loạt các điểm du lịch trong tỉnh bao gồm Cổng trời Quản Bạ, Hồ Quang Minh, Công viên địa chất toàn cầu Cao nguyên đá Đồng Văn UNESCO, xã Sủng Là và Phố cổ Đồng Văn.
Thông tin liên hệ
-
Đào Công Vinh - Quản lý Bộ phận Nhân sự
-