Hygiene Officer/ NV Vệ sinh an toàn thực phẩm
- Hạn nộp: 28/04/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
JOB RESPONSIBILITIES:
• Co-ordination of all aspects of the departments operation to ensure that the services of the Department are delivered to guests or internal customers with the aim of exceeding guest expectations and in accordance with “Brand Name’s standards and procedures.
• Responsible for the day to day management of associate working in the Department.
• Direct Report to Executive Chef
• The key responsibilities of the Department
• Greets and assists guests and clients promptly at the reception desk upon arrival (E.g. appointments, inquiries, deliveries). Offer refreshments for guests and clients waiting for appointments as appropriate.
• Responsible for administrative duties for the Director of Sales which includes but not limited to typing, filing, qualifying & responding to phone calls and inquiries, and dealing with matters of a confidential nature.
• Responsible for any administrative duties (i.e. memos, letters, calls to suppliers, answering mail requests, type commendation and other letters for the team, typing requests from outlet managers, group contract analysis, etc.)
• Responsible for all administrative activities associated with the Festive Desk and festive season in the outlets and banquets.
• Responsible for food and beverage HACCP systems
• Timely collation and management of food and beverage data on spreadsheets to facilitate analysis.
• Source suppliers and service providers for purchase of diverse items/equipment for the food and beverage department.
• Maintain filing system with all food and beverage correspondence and other important documents.
• Print, track & record gift certificates, including business card draws.
• Participate in website maintenance; ensures the website is up-to-date with the current menus, Kitchen offers, special events and festivities, entertainment and any changes in the hours of operation.
• Supports the Administration Department when needed and deemed appropriate
• Maintain professional business confidentiality.
• Comply with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.
• Personally ensure compliance with all relevant Workplace Health & Safety and Occupational Health & Safety legislation and Accor Policies
• Undertake other duties as requested by Department Head and Hotel Management and ensure Occupational Health & Safety guidelines are adhered to with the association of duty of care.
• Set up and follow OHS (Occupational Health and Safety) Standard, helping Executive Chef running the HACCP program.
• Work with partnership create training class for employee quarterly or yearly
• Work closer with other Department in Hotel to follow the HACCP process. (EX: Housekeeping , Receiving/Purchasing, Engineering, FB product and FB service)
• Follow up with other department about HACCP report
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
Must have 2 years of prior experience as a Kitchen Department with knowledge of most Kitchen operation
QUALIFICATIONS REQUIRED:
High school or equivalent education required. Minimum of 1 year of Hospitality Management schooling preferred.
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901.609.604 (Ms. Ngân)
Note : Please contact T&C for job application form
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
15 Đường Thi Sách, phường Thắng Tam, Thành phố Vũng Tầu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
-
-
https://PULLMANHOTELS.COM – ACCORHOTELS.COM
Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm giường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.
Thông tin liên hệ
-
Phòng Nhân Sự
-