Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
39343 1

CHIEF CONCIERGE

  • Hạn nộp: 30/04/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
26/03/2025 16:36

Mô tả công việc

  • Assist guests with a wide range of requests, including reservations, transportation, event planning, and special needs.
  • Develop and implement concierge and bellman service standards and procedures to maintain a high level of guest satisfaction.
  • Be thoroughly aware of arrivals and departures of each day with emphasis on VIP’s, groups, arrival time
  • Lead and manage the concierge team and bellman team, including hiring, training, and evaluating staff performance.
  • Coordinate with other departments to ensure seamless service delivery and address any guest needs or concerns.
  • Be responsible for training Bellman, driver
  • Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff
  • Ensure that all staff are fully informed and knowledgeable on resort facilities and services.
  • Ensure that the surrounding areas at the lobby level and main entrance are clean
  • Coordinate with drive to ensure daily transportation is arranged properly
  • Ensure that the surrounding areas at the lobby level and main entrance are clean
  • Ensuring that all equipment (trolley, buggy, bicycles, umbrellas...) are in proper condition and recorded properly.
  • Liaise closely with other Departments to ensure special guest needs and other requests are met.
  • Performs other duties as may be assigned by the management.
  • Assist in maximize revenue, reach transportation target.

Quyền lợi được hưởng

  • Will be discussed in the interview

Yêu cầu công việc

  • Degree of Hospitality Management or equivalent. Fluent communication in English and/or other language is preferred
  • Typically 2+ years of experience as a Bellman, Bell Captain, or in a similar role in hospitality
  • Familiar with front desk services, transportation arrangements, and hotel check-in/check-out procedures.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lô D2C, Khu 1, Khu du lịch bắc bán đảo Cam Ranh, Cam Hải Đông, Cam Ranh, Khánh Hòa.
  • Amiana Resort Cam Ranh

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo