Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
37048 1

F&B Manager

  • Hạn nộp: 30/04/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

I. Oversee Restaurant's Revenue and Control Expenses to Ensure Profitability:

• Manage budgets, monitor sales performance, and implement cost-control measures.

• Analyze financial reports to identify areas for improvement and take actions to optimize revenue while minimizing costs.

• Liaise with Procurement and Accounting department on product purchases, delivery inspections as well as inventory management

• Collaborate with the team to develop strategies for increasing sales and improving operational efficiency.

II. Oversee Daily Operations and Customer Service:

• Refine current procedures and develop new procedures for restaurant service improvement

• Monitor food quality, presentation, and ensure adherence to company standards.

• Handle customer inquiries, complaints, and feedback, ensuring satisfaction.

• Collaborate with the culinary team to maintain high-quality food and beverage offerings.

• Directly in charge of large group ordering and catering

• Ensure compliance with health and safety regulations.

III. Team development and management

• Train and mentor front-of-house staff deliver exceptional service.

• Foster a positive work environment to promote team success.

• Motivate and drive team productivity at all time

• Liaise with Human Resources department for recruitment and training, and employee performance management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary + service charge + bonus
  • 13th month salary
  • International working environment 
  • Dynamic working environment and growth opportunities

Yêu cầu công việc

  • Degree or diploma in Hospitality Management, Business Administration, or related field with the ability to communicate in English
  • Minimum 3-5 years of experience in a management role within the restaurant or hospitality industry
  • Experience in restaurant operations and team management
  • Strong leadership, customer service & problem-solving skills
  • Knowledge of POS, inventory control, and food safety standards
  • Customer-focused, responsible, and adaptable
  • Works well under pressure with a positive attitude

Yêu cầu hồ sơ

CV bằng tiếng anh hoặc tiếng việt
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 25 - 99
  • Phòng 705, tầng 7, tòa nhà Daeha Business Center , 360 Phố Kim Mã, Ngọc Khánh, Ba Đình, Hà Nội, Vietnam
  • https://wilque.vn/vn
  • WIL’QUE là thương hiệu khách sạn đến từ Singapore. WIL’QUE hứa hẹn mang đến một không gian lưu trú tiện nghi, hiện đại và thân thiện. Bên cạnh thiết kế phòng khách sạn tiện nghi, mang đậm tính nghệ thuật hiện đại đan xen tinh thần truyền thống của phố cổ Hà Nội, WIL’QUE Cửa Bắc hướng tới dịch vụ tối ưu hóa trải nghiệm và tiện ích của du khách khi tới thăm thủ đô ngàn năm văn hiến.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo