Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
39315 1

HR Officer

  • Hạn nộp: 15/05/2025
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

As a Human Resources Officer at APC Corporation, you will be responsible for handling C&B, employee relations, HR administration, and supporting daily office operations to ensure a professional and effective working environment.

Key Responsibilities:

Human Resources:

• Manage employment contracts, personnel records, and update employee data on HR systems.

• Handle payroll processes: collect timesheets, track attendance, leaves, overtime, and coordinate with accounting for monthly salary payments.

• Manage and process social insurance, health insurance, unemployment insurance in compliance with labor laws.

• Monitor and update data related to employee benefits, allowances, and welfare programs.

• Support in organizing internal events, employee engagement activities, and training programs.

• Advise employees on company policies, labor regulations, and HR procedures.

• Prepare and submit periodic HR reports as required.

Administrative Support:

• Coordinate daily office operations: manage office supplies, stationery, and monitor equipment to ensure smooth functioning.

• Support logistics for meetings, training sessions, and company events.

• Work with vendors and service providers to maintain office-related services (e.g., cleaning, courier).

• Manage incoming and outgoing documents, letters, and correspondences.

• Perform other tasks as assigned by HR Manager to support HR and office activities.

Quyền lợi được hưởng

  • Free parking and lunch allowance.
  • Central office location at Hanoi Tower, 49 Hai Ba Trung, Hoan Kiem, Hanoi.
  • Sales incentive available during probation period.
  • 13th-month salary and holiday bonuses.
  • Access to Group services at staff rates.

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, Law, or related fields.

• 1-2 years of experience in HR generalist roles or focusing on C&B, HR administration.

• Good knowledge of Vietnam Labor Law and Social Insurance regulations.

• Strong English skill

• Strong skills in organization, communication, and problem-solving.

• High sense of responsibility, confidentiality, and attention to detail.

• Proficient in Microsoft Office (Word, Excel) and basic office tools.

Yêu cầu hồ sơ

Lý lịch cá nhân

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Tháp Hà Nội 49 Hai Bà Trưng, Hoàn Kiếm, Hà Nội
  • Tập đoàn Asia Premier Cruises được biết tới là một trong những Tập đoàn điều hành du thuyền hạng sang hàng đầu tại Việt Nam, với danh mục đầu tư bao gồm ba du thuyền cao cấp tại Vịnh Hạ Long. Ngoài các dự án du lịch trên biển, APC còn tự hào khi sở hữu chuỗi nhà hàng cao cấp tại các thành phố lớn điểm du lịch nổi tiếng trên toàn quốc và các công ty du lịch cung cấp dịch vụ du lịch lữ hành hạng sang có trụ sở tại Việt Nam, Thái Lan và Đài Loan.

Thông tin liên hệ

  • Khanh Huyen Nguyen - Recruitment & Culture Development Manager

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo