Receiving Clerk - Thư ký nhận hàng
- Hạn nộp: 30/04/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tài chính, kế toán
Nhân viên
21/03/2025 15:17
Mô tả công việc
• To ensure that all good received in the hotel are accounted for and supported
• To ensure that goods are promptly moved to Stores or the concerned department once received
• To coordinate with the purchasing department/ related departments in regards to delivery/ receiving issues
Quyền lợi được hưởng
- Directly discuss in the interview
Yêu cầu công việc
- Education / Professional experience
- Bachelor degree in Accounting or Finance; welcome fresher with at least 3-month experience.
- Strong computer and organization skill
- Languages: fluent in Vietnamese, and good in English
Yêu cầu hồ sơ
- Send your CV directy to Hoteljobs or via email Nhi.lethuc(a còng)accor.com
- Address: 148 Trần Hưng Đạo, P. Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, TP. HCM
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
148 Đường Trần Hưng Đạo, Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
-
-
https://www.pullman-saigon-centre.com/
Open on September 2013, Pullman Saigon Centre is ideally located in the heart of the city. The hotel is composed of 306 stylish Rooms and Suites, Lobby Bar, a main dining Buffet Restaurant, a Rooftop Restaurant and Terrace, Executive Lounge, over 700m2 of banquet and meeting rooms with upscale facilities and latest equipment, Swimming Pool, Fitness Centre & Health Spa.
Thông tin liên hệ
-
Ms. Nhi - Chuyên viên Tuyển Dụng
-