Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
17965 1

Chuyên viên điều phối/Chăm sóc khách hàng

  • Hạn nộp: 04/04/2025
  • Mức lương: 11.000.000đ - 14.000.000đ

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

- Thực hiện công việc do LM phân công để làm tất cả các đơn đặt hàng đúng thời gian nhưng vẫn đáp ứng tiêu chuẩn chất lượng của Công ty và yêu cầu của khách hàng.

Order Handling and Delivery:

• Efficiently receive and process customer orders through CRM.

• Carefully review incoming orders for accuracy, completeness, and feasibility.

• Provide timely and accurate order confirmations and updates to customers.

• Maintain clear communication with customers regarding order status and any potential delays.

• Effectively coordinate with the kitchen team and other relevant departments (e.g., delivery, packaging) to ensure timely order fulfillment. Communicate any special requests or instructions from customers to the appropriate teams.

• Monitor order progress and proactively address any potential bottlenecks or issues

Customer Interaction:

• Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, email and chat.

• Address customer inquiries and concerns related to their orders (e.g., order tracking, delivery issues, changes).

• Resolve order-related complaints and escalations promptly and professionally.

• Provide accurate and comprehensive information about products, services, and policies.

• Proactively identify and address customer needs and concerns.

• Maintain a positive and helpful attitude when interacting with customers regarding their orders.

Issue Resolution:

• Investigate and resolve customer complaints and issues efficiently and effectively.

• Escalate complex issues to the appropriate team members.

• Follow up with customers to ensure their issues are resolved to their satisfaction.

• Document all customer interactions and resolutions in the CRM system.

Operational Excellence:

• Adhere to established customer service procedures and guidelines.

• Contribute to the development and improvement of customer service processes.

• Identify trends in customer inquiries and feedback and suggest solutions.

• Monitor key performance indicators (KPIs) and strive to achieve service level targets.

Collaboration and Communication:

• Collaborate effectively with other departments, such as sales, marketing, and product development.

• Communicate customer feedback and insights to relevant teams timely manner.

• Participate in team meetings and training sessions.

Other Duties:

• Perform other duties as assigned by the supervisor;

• Make reports as required.

Quyền lợi được hưởng

- Mức lương : 11.000.000 – 13.000.000vnd + Phụ cấp ăn trưa + BH sức khỏe cho bản thân và gia đình

- Phép năm 12 ngày/năm

- Được làm việc trong môi trường quốc tế, đầu bếp Pháp

Yêu cầu công việc

Qualifications : Bachelor's degree in any field preferred

Experience, Skills and Competencies

• Have proven 2 years of experience in customer service or a related field. Entry-level candidates with strong communication and interpersonal skills are also encouraged to apply.

• Strong problem-solving and analytical skills.

• Ability to multitask and prioritize effectively in a fast-paced environment.

• Customer-centric mindset and a passion for delivering exceptional service

• Open to working flexible hours, including shifts

• Be good at time management

• Ability to work independently and as part of a team

• Quick in solving problems

• Honest, pay attention to detail, careful and responsible

• Exhibits positive attitudes


Yêu cầu hồ sơ

- Sẽ trao đổi trực tiếp nếu được tuyển dụng . 
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 25 - 99
  • Tầng 2, tòa nhà Packexim, 49 ngõ 15 đường An Dương Vương, Phường Phú Thượng, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội
  • https://www.cestbon.vn
  • Được thành lập từ năm 2017, C'est Bon Bakery tự hào là thương hiệu bánh ngọt chuẩn Pháp do các đầu bếp người Pháp dẫn dắt cùng đội ngũ bếp trẻ trung, đầy tâm huyết và đam mê với nghề. Chúng tôi tự hào là nhà cung cấp bánh mì, sô cô la, bánh ngọt hàng đầu cho các nhà hàng, khách sạn 4-5* trên khắp cả nước và xúc tiến xuất khẩu ra thị trường nước ngoài. Nếu bạn là người đam mê dòng bánh Pháp, bạn muốn phát triển nghề nghiệp bài bản và làm ra những chiếc bánh ngon để phục vụ các Thượng đế, đừng ngần ngại gia nhập đội ngũ của chúng tôi nhé!

Thông tin liên hệ

  • Phòng Nhân sự

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo