Receptionist (Korean/ Chinese speaking)
- Hạn nộp: 10/04/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
3
Làm theo ca
Resort/ Khu Du lịch
Tiền sảnh
Nhân viên
29/03/2025 15:34
Mô tả công việc
Perform guest check-ins and check-out efficiently and in a professional manner, having a thorough knowledge of the check-in and check-out processes and all registration requirements (guest’s information, email, preference…)
Take every opportunity to upsell guest room effectively daily to meet the monthly goal as well as maximise thr revenue by promoting resort’s services (e.g restaurant bookings, limousine services, tours etc...)
Practise gracious hospitality and promote goodwill by being friendly, courteous and helpful to guests, managers and fellow associates at all times.
Be disciplined at all times, stand alert and tall at the front desk, greet guests immediately and offer prompt assistance before being asked. Focus your total attention to the customers.
Work in flexible hours on a shift basis, including night shift, in accordance with the departmental schedule.
Adhere to the resort credit policies and cash handling procedures.
Have deep knowledge of room types and locations within the hotel.
Complete all the duties on the reception/cashier checklists.
Report any unusual occurrences and/or requests to Duty Manager/ Assistant? Front Office Manager.
Handle any guest problems or complaints in a professional and hospitable manner.
Hand over any relevant information with concerned departments and associates.
Actively participate in special guest programs such as Repeat Guest History, Guest Experience Surveys and Guest Responses.
Being able to perform as Guest Service Officer in escorting guests to his/her assigned room before doing room feature for guests in their rooms.
Perform as lobby greeters to welcome guests at the hotel’s main entrance, guides and offer assistance for guest’s direction to where guests might want to come.
Quyền lợi được hưởng
Pre-opening allowace/ Phụ cấp cho giai đoạn tiền mở cửa
Relocation allowance/ Hỗ trợ chi phí trợ cấp đi lại khi nhận việc
Annual home leave allowance/ Hỗ trợ chi phí trợ cấp thăm nhà hàng năm
Rest and relaxation allowance/ trợ cấp nghỉ dưỡng
Service charge allowance during pre-opening/ Hỗ trợ phụ cấp phí phục vụ trong giai đoạn tiền mở cửa
Staff accommodation/ được cung cấp nhà ở tại Nhà nhân viên
3 meals per day including days off…./ Cung cấp 3 bữa ăn mỗi ngày kể cả ngày nghỉ
12-15 annual leave/ 12-15 ngày phép năm
Social and Health insurance as per local law/ Bảo hiểm y tế và bảo hiểm xã hội theo luật lao động
Training and developing plan/ Chương trình đào tạo và phát triển
12 complimentary rooms at Hyatt properties around the world/ được trải nghiệm 12 đêm phòng miễn phí tại các khách sạn của tập đoàn Hyatt
Yêu cầu công việc
The position is open for Vietnamese only.
Bachelor's degree in Korean/ Chinese language/ Hospitality Management.
1 year of experience in the same position in Luxury resort and urban city.
Pre-opening experience is preferable.
Good Korean/ Chinese/ English communication skills, both in written and oral.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Hamlet 7, An Thới, Phú Quốc, Kiên Giang
Park Hyatt Phú Quốc
Thông tin liên hệ
-
Mrs Quỳnh Phương
-