Front Office Supervisor/Giám sát Lễ tân
- Hạn nộp: 15/04/2025
- Mức lương: 8 - 12 triệu
Thông tin cơ bản
2
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
12/03/2025 09:59
Mô tả công việc
- Ensure Outstanding customer care at all times.
- Maintains a friendly, cheerful, and courteous demeanor at all times.
- To handle all complaints promptly with a good attitude, then report to Assistant Front Office Manager and Front Office Manager for all difficult cases.
- To frequently check guest’s satisfaction during their stay or upon departure. Always offer further actions if there are minus points affecting their satisfaction.
- Responds to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information, and guest concerns.
- Uses suggestive selling techniques to sell room nights, and increase occupancy and revenue.
- Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
- Train, direct the work of, resolve issues/problems, and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
- Resolve customer issues, complaints, and problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Assign rooms to expected arrivals after checking the guests preferences and special requests.
- Build strong relationships and liaise with all other departments especially housekeeping, reservations, etc.
- To assist the Reception section in operation; especially at peak hours, to ensure smooth operation & excellent guest’s experiences
- To be familiar with PMS & cashiering procedures, cash handling, cash paid-out.
- To be responsible & involve the team members in all promotional programs to maximize hotel revenues: Breakfast, happy hours, special of the day…
- Enforce the SOPs’ implementation, manage the petty cash & paid-outs, PM, PF rooms, the usage of VAT invoice, cash handling & deposit, reports of guest in-house rate check, room discrepancies, credit limit.
- Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
- Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.
- Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management.
- Ensure the Front office log book and the hotel logbook are always updated and actioned upon.
- Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager, or MOD.
- Participate in hotel committees and task force assignments.
- Assist all departments in servicing the guests during high-volume periods.
- Takes responsibility in the absence of the Assistant Front Office Manager / Front office manager
- As a supervisor you will be a role model, sharing your expertise and continually inspiring the front office team.
Quyền lợi được hưởng
- Compatitive salary + service charge
- Career development with development programes
- Working with an experienced pre-opening team in a multi-cultural environment
- Social Insurance, Healthy Insurane,...as statutory
Yêu cầu công việc
- Good communication and problem solving.
- At least 1 year experience in the similar position.
Yêu cầu hồ sơ
Bạn vui lòng gửi hồ sơ cho chúng tôi qua địa chỉ email careers(a còng)alacartehalongbay.com hoặc liên lạc qua Zalo/Số điện thoại: 085 964 3388
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Lô H30-H33, Bán đảo 2, Khu đô thị dịch vụ Hùng Thắng, phường Hùng Thắng, thành phố Hạ Long, tỉnh Quảng Ninh
-
-
https://alacartehalongbay.com
Khách sạn À La Carte được tọa lạc bên bờ Vịnh Hạ Long, một di sản UNESCO tuyệt đẹp. Đây cũng là khách sạn tiêu biểu cho thương hiệu À La Carte và nơi khơi nguồn cảm hứng mới, mang lại cảm giác tự do và trẻ hóa đến cho du khách. Với 928 phòng gồm cơ cấu khách sạn và căn hộ, đây còn là nơi sở hữu tầm view tuyệt mĩ của Vịnh di sản Hạ Long. Chuỗi hệ thống 8 nhà hàng, quầy bar và các khu vườn ẩm thực sẽ giúp cho khách hàng được trải nghiệm những dịch vụ hàng đầu và hoàn toàn khác biệt. Đây cũng là nơi có khu vui chơi trong nhà dành cho trẻ em lớn nhất tại Hạ Long, mang đến một không gian giải trí đỉnh cao đối với các gia đình có trẻ nhỏ. Với hệ thống phòng và tiện ích có chất lượng hàng đầu, À La Carte Hạ Long cũng sẽ mang lại cho du khách những trải nghiệm văn hoá mới. Bên cạnh đó, À La Carte Hạ Long cũng đem đến một môi trường làm việc tốt nhất với văn hoá trao đổi thông tin và sự bình đẳng làm tiền đề của văn hoá công sở. Chúng tôi hiện đang tìm kiếm những ứng viên nhiệt huyết và tài năng để tham gia vào đội ngũ nhân sự À La Carte Hạ Long. Choice is Yours. Lựa chọn là của bạn. A La Carte hotel is located beautiful UNESCO heritage site Ha Long Bay. The hotel is flagship hotel for A La Carte brand and seeks for new inspiration, rejuvenation and feeling of freedom for guests. The hotel includes 928 guest rooms of hotel and residence with breathtaking view of Ha Long Bay. 8 F&B outlets and banquet facilities will offer distinctive and top services to our guests. The largest kids play zone among Ha Long hotels will offer new entertainment for family with kids. With top quality facilities and rooms, A La Carte Ha Long will offer new experience and culture to our guests. A La Carte Ha Long will provide the best working environment with working culture of equality and communication. We are seeking for talented and ambitious people to join our hotel. Choice is Yours!
Thông tin liên hệ
-
Human Resources Department - Human Resources Department
-