Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
24199 1

Front Office Manager / Trưởng bộ phận Lễ tân

  • Hạn nộp: 31/03/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
20/02/2025 22:33

Mô tả công việc

GENERAL MISSION

Front Office Manager is responsible to supervise and ensure the effectiveness of operation and management in front office department

RESPONSIBILITIES AND DUTIES

• Ensure the employees grooming and appearance are according to the hotel and department required.

• Conduct regular room inspections to ensure quality standards, complete necessary engineering job order or housekeeping cleaning requests and monitor the results

• Assist in the building of an efficient team of employees by taking an active interest in their welfare, safety and development.

• Maintain excellent communication within the department and amongst the other departments.

• Ensure that training is carried out and monitor results.

• Supervise the employees to endure a smooth and efficient running of operation in the department.

• Meet VIPs arrival/departure and special attention guest when requested.

• Control all key cards equipment and master keys that are used for the guestrooms.

• Spot check cash floats and related documents to ensure amount is correct as issued by the accounting department.

• Ensure the maximization of hotel revenue in relevant areas and rooms at the highest possible rate daily.

• Ensure that the established quality standard and a high level of work performance are maintained.

• Ensure that all guests experiencing a problem receive an appropriate response, any promised compensation is delivered and all guests receive appropriate follow up in a timely and professional manner.

• Oversee effective day-to-day running of front office department in achieving the goals.

• Conduct regular employee training, monthly meeting, and monitor training tracking system of all employees to ensure their effectiveness and productivity.

• Attend front office and other related meetings within and outside the hotel to ensure updated information and built connections among the discipline.

• Ensure the staffing levels in line with hotel occupancy and productivity.

• Ensure employees are up-to-date with current information and data of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and other services and facilities.

• Set up and provide a proper provision for all stationery and supplies.

ADMINISTRATIVE & GENERAL RESPONSIBILITIES

• Participate in job training plan across the department and implement in all aspects of Front Office.

• Actively participate in personnel discussions, such as counselling, performance management and general staffing matters

• Attend department’s meetings on a period basis or as required and support in practicing initiatives discussed at meetings.

• Conduct administrative documents needed as to ensure improvement in service quality and operation efficiency.


Quyền lợi được hưởng

Attractive Salary and Benefit Package:


  • 6 days off/month
  • Full social Insurance, private accident and healthcare
  • Dynamic, professional & open minded working environment
  • Joining training courses
  • Competitive salary, benefits and bonus
  • Supporting shift meals at star canteen

Yêu cầu công việc

  • At least three-year working experience in professional hospitality properties with two-year working as a senior of the department
  • Certificated within Hospitality or English subject and administrative managerial skills
  • Fluent make documentation by using Microsoft Office and hotel operation management software

Yêu cầu hồ sơ

Phone: 0254 625 7272

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 2 Trương Công Định, Phường 2, Thành phố Vũng Tầu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Vietnam
  • Được thiết kế dành cho đối tượng khách năng động, Fusion Suites Vũng Tàu là một điểm đến lý tưởng của thành phố biển. Điểm đặc biệt là khách sạn bao gồm các hạng phòng và căn hộ rộng rãi, cùng với những hồ bơi trên cao từ tầng 10 trở lên để ngắm thành phố và biển xanh mênh mông, dịch vụ chăm sóc sức khỏe đặc trưng của Fusion. Sự trải nghiệm mỗi ngày với liệu trình spa thư giãn mà không phải trả thêm phí, những lựa chọn ẩm thực đặc sắc cùng với sự thân thiện của đội ngũ Fusionistas sẽ mang đến cho du khách một kỳ nghỉ khó quên nơi thành phố biển. Chỉ cách Sài Gòn 100 km và chưa đầy 2 tiếng di chuyển bằng đường cao tốc hoặc tàu cao tốc, Vũng Tàu luôn là sự lựa chọn được nghĩ đến đầu tiên cho chuyến du lịch đầy ngẫu hứng.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg