Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
14879 1

Guest Experience Executive/ Customer Services

  • Hạn nộp: 10/03/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 3 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
11/02/2025 15:13

Mô tả công việc

- Coordinate with relevant departments to organize activities/programs, especially during holidays, to enhance the customer experience.

- Manage, collect, respond to, evaluate, and report customer reviews on both online and offline platforms, and propose solutions to improve customer satisfaction.

- Propose and implement measures to improve the hotel’s rating on various platforms.

- Respond to customer messages/emails, record special requests, and ensure they are entered into the system and forwarded to the relevant departments.

- Maintain effective communication with other hotel departments (housekeeping, food & beverage, concierge) to fulfill guest requests.

- Address guest complaints or concerns professionally and efficiently, escalating to management when necessary.

- Propose ideas for programs/services/products aimed at enhancing the customer experience.

- Conduct post-stay follow-ups to gather feedback and ensure the guest was satisfied with their visit.

- Follow up on negative reviews, collect customer feedback, and offer appropriate benefits to encourage return visits.

- Develop decoration ideas for major holidays based on given request and budget.

- Provide special attention to customers’ special occasions such as honeymoons, birthdays, etc.

- Arrange welcome letters for VIP rooms.

- Take care of hotel’s online platforms, such as Facebook and the website. Ensure that the latest images of products, services, promotions, and seasonal programs are always up to date.

- And perform any other tasks as assigned by the direct manager.

Quyền lợi được hưởng

Details will be discussed during the interview

Yêu cầu công việc

Details will be discussed during the interview

Yêu cầu hồ sơ

- Summary CV.

- The HR department will only contact suitable candidates.

- For any inquiries, please contact Ms. Linh directly at 0869059490.

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 192 Pasteur, phường 6, Quận 3, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • https://www.orchidshotelsaigon.com
  • Lĩnh vực: Khách sạn - nhà hàng - spa Đến với Orchids Saigon Hotel bạn sẽ tận hưởng một không gian thoải mái, thư giãn, một thiên đường của sự tiện nghi, an toàn và yên bình bên cạnh những bộn bề hối hả của cuộc sống. Với trang thiết bị hiện đại, hệ thống dịch vụ hoàn chỉnh, phong cách phục vụ chuyên nghiệp cùng với đội ngũ quản lý và nhân viên thân thiện, nhiệt tình, giàu kinh nghiệm và giá cả hợp lý, Orchids Saigon Hotel chắc chắn sẽ mang đến cho khách hàng những trải nghiệm tuyệt vời và đáng nhớ nhất.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg