Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
30443 1

Giám sát Chăm sóc Khách hàng/ Guest Relation Supervisor

  • Hạn nộp: 15/02/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
21/01/2025 06:22

Mô tả công việc

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)

• Monitor guest relations’ personnel to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure

• Monitor guest relations personnel to ensure A-Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and service

• Inspects all VIP rooms prior to arrival

• Greet VIP guests personally

• Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery

• Oversee maintenance of efficient repeat guest history system

• Promote Accor-Hotel sales and in-house facilities

• Perform such functions as to include but not be limited to:

o A-Club and regular guest welcome letters

o Solicitation of A-Club applications

o Attending to special requests by guests

• Develop and implement guest telephone contact systems

• Handle guest complaints and refer them as necessary, follows up on corrective action

• Compile, analyze and control guest relations’ costs

• Schedule and attend regular A-Club and VIP guest cocktail parties and social engagements in an effort to further improve on service delivery

• Review arrival lists for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities, and special requests

• Prepare requisitions for amenities on a timely basis

• Appraise appearance, discipline and efficiency of all staff under direct supervision and initiate immediate remedial action if necessary

• Organize and conduct regular meeting for all Guest Relation’s staff to facilitate communications and smooth operations

• Prepare efficient work schedule for Guest Relations Staff, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures

• Fully conversant with all hotel emergency procedures

• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats

• Assists department manager to ensure departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.

• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs

• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.

• Perform any other task assigned base on the hotel needs or requirements.


Quyền lợi được hưởng

  • Service charge/Phí dịch vụ
  • 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
  • Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
  • International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
  • Duty meal/Bữa ăn theo ca
  • Accor Group employee benefits (discussed in interview)/Quyền lợi Nhân viên Tập đoàn Accor (trao đổi khi phỏng vấn)

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
  • 2 years experience in front office / guest services operations, including supervisory experience at a hotel of similar size and complexity, or an equivalent combination of education and experience.
  • Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Good writing skills
  • Good Interpersonal Skills
  • Proficient in the use of Microsoft Office and Opera
  • Problem solving and organizational abilities

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Hồ sơ ứng tuyển

- Potrait Photo/ Ảnh thẻ

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân

- Health check/ Giấy khám sức khỏe

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Hòn Giồ - Thuận Qúy, Thôn Tiến Hòa, Xã Tiến Thành, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận, Việt Nam
  • Nằm trong quần thể Novaworld Phan Thiết, Mövenpick Resort Phan Thiết là điểm đến nghỉ dưỡng độc đáo, là nơi bạn sẽ bắt đầu hành trình đại dương tuyệt mỹ bằng việc khám phá những huyền thoại biển vùng Caribe. Lấy cảm hứng từ lâu đài Port Royal, nơi được xem như “thủ phủ” của những huyền thoại cướp biển vùng Caribe, tất cả 248 phòng nghỉ cao cấp đều được thiết kế theo kiến trúc thuộc địa, đậm chất Hà Lan với mái vòm thoáng đãng rộng rãi. Các tác phẩm nghệ thuật mang âm hưởng Caribe, những rương kho báu cùng với bản đồ hải trình được điểm xuyết trong khắp căn phòng. Tận hưởng niềm vui tại Mövenpick Resort Phan Thiết với 2 nhà hàng, 3 quầy bar, sảnh chờ và phòng chờ cao cấp dành cho khách hàng cao cấp thân thuộc. Bạn có thể đến và ngâm mình trong hồ bơi vô cực đầy mê hoặc, hướng ra con tàu cướp biển thật thụ hoặc tới spa để tìm những khoảng khắc thư giãn cho chính mình.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg