Guest Service Agent
- Hạn nộp: 01/03/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
4
Thành Phố Đồng Hới - Quảng Bình
Làm theo ca
Tiền sảnh
Nhân viên
20/01/2025 22:00
Mô tả công việc
- Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity
- Registers and rooms all arrivals according to established procedures
- Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
- Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
- Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received
- Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange
- Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures
- Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times
- Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.
- Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Assistant Manager if he/she unable to assist
- Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service
- Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion
- When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival
- Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems
- Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a IHG Brand
- Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times
- Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of IHG Loyalty Program member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard
Quyền lợi được hưởng
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness
Yêu cầu công việc
- High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- Đường Võ Nguyên Giáp, Bảo Ninh, Đồng Hới, Quảng Bình
voco là một trong những thương hiệu dịch vụ nghỉ dưỡng nổi tiếng toàn cầu thuộc tập đoàn IHG Hotels & Resorts. voco Quảng Bình Resort là một dự án nghỉ dưỡng cao cấp mới tại miền Trung Việt Nam, thuộc thương hiệu voco, mang đến cho du khách những trải nghiệm nghỉ dưỡng đẳng cấp, hòa quyện cùng vẻ đẹp thiên nhiên hoang sơ và hùng vĩ của tỉnh Quảng Bình. voco Quảng Bình Resort tọa lạc tại vị trí đắc địa, nằm gần các điểm du lịch nổi tiếng như động Phong Nha, hang Sơn Đoòng và các danh lam thắng cảnh khác của Quảng Bình. Dự án bao gồm nhiều hạng mục quan trọng, từ các căn biệt thự sang trọng, phòng nghỉ cao cấp đến các tiện ích phục vụ nhu cầu giải trí và thư giãn của du khách. Các căn biệt thự tại voco Quảng Bình Resort được thiết kế với phong cách kiến trúc hiện đại, tinh tế, tạo cảm giác hòa hợp, gần gũi với thiên nhiên, đồng thời mang đến sự riêng tư và thoải mái tối đa cho khách lưu trú. Khu nghỉ dưỡng này không chỉ đáp ứng nhu cầu nghỉ dưỡng của du khách trong và ngoài nước mà còn góp phần quan trọng vào việc phát triển kinh tế địa phương, tạo công ăn việc làm và nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân trong khu vực. Dự kiến khu nghỉ dưỡng sẽ ra mắt vào tháng 12/2024.
Thông tin liên hệ
- Nguyễn Thị Hạnh Dung - Giám đốc Nhân sự