Inroom Dining Supervisor
- Hạn nộp: 01/03/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Đồng Hới - Quảng Bình
Làm theo ca
Ẩm thực
Trưởng ca/ Giám sát
11/02/2025 01:08
Mô tả công việc
- Perform opening and closing duties for each shift, and check on the same for waiters
- Set trolleys and trays according to orders and standards
- Accurately record and coordinate all orders delivery
- Ensure clear and effective communication with the kitchen and other colleagues
- Ability to understand guest needs
- Ability to handle complaints
- Ensure that hot food is maintained and delivered hot, and all cold items are delivered cold
- Ensure that trolleys and tray are promptly removed from guest rooms and corridors
- Knowledge of guest profile and special requests
- Inspect, plan and ensure that all equipment is kept clean and organised
- Check storage areas for proper supplies, organisation and cleanliness
- Raise requisitions for additional supplies when needed
- Assist in training of the team
- Endeavour to resolve all complaints during shift and logs all complaints in log book for further follow up
- Supervise the maintenance of service equipment
- Monitor standards of guest facilities and services
- Supervise functions
- Perform other tasks as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests wi
Yêu cầu công việc
- Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
- 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience. Supervisory experience preferred.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
![](/public/images/ajax-loader.gif)
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
Đường Võ Nguyên Giáp, Bảo Ninh, Đồng Hới, Quảng Bình
-
voco là một trong những thương hiệu dịch vụ nghỉ dưỡng nổi tiếng toàn cầu thuộc tập đoàn IHG Hotels & Resorts. voco Quảng Bình Resort là một dự án nghỉ dưỡng cao cấp mới tại miền Trung Việt Nam, thuộc thương hiệu voco, mang đến cho du khách những trải nghiệm nghỉ dưỡng đẳng cấp, hòa quyện cùng vẻ đẹp thiên nhiên hoang sơ và hùng vĩ của tỉnh Quảng Bình. voco Quảng Bình Resort tọa lạc tại vị trí đắc địa, nằm gần các điểm du lịch nổi tiếng như động Phong Nha, hang Sơn Đoòng và các danh lam thắng cảnh khác của Quảng Bình. Dự án bao gồm nhiều hạng mục quan trọng, từ các căn biệt thự sang trọng, phòng nghỉ cao cấp đến các tiện ích phục vụ nhu cầu giải trí và thư giãn của du khách. Các căn biệt thự tại voco Quảng Bình Resort được thiết kế với phong cách kiến trúc hiện đại, tinh tế, tạo cảm giác hòa hợp, gần gũi với thiên nhiên, đồng thời mang đến sự riêng tư và thoải mái tối đa cho khách lưu trú. Khu nghỉ dưỡng này không chỉ đáp ứng nhu cầu nghỉ dưỡng của du khách trong và ngoài nước mà còn góp phần quan trọng vào việc phát triển kinh tế địa phương, tạo công ăn việc làm và nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân trong khu vực. Dự kiến khu nghỉ dưỡng sẽ ra mắt vào tháng 12/2024.
Thông tin liên hệ
-
Nguyễn Thị Hạnh Dung - Giám đốc Nhân sự
-