Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
41284 1

GIÁM SÁT NHÀ HÀNG

  • Hạn nộp: 20/01/2025
  • Mức lương: 8.500.000đ - 9.500.000đ

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Tân Bình - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực
Cập nhật
06/01/2025 16:36

Mô tả công việc

Position Summary:

  • The Supervisor is responsible for overseeing daily restaurant operations, ensuring excellent customer service, coordinating with staff, and maintaining a smooth workflow in both the front and back of house.

Operational Oversight:

  • Assist/lead FOH and BOH staff during shifts to ensure smooth operations.
  • Monitor and ensure compliance with restaurant policies, safety standards, and hygiene regulations.
  • Coordinate with the kitchen and bar teams to maintain timely service and product quality.
  • Checking equipment and ensuring everything is in good operating condition.
  • Checking reservations, floorplan, cleanliness, uniforms based on restaurant standards
  • Maintain and ensure service quality, food hygiene and safety

Staff Management:

  • Assign duties to captains and service staff to optimize workflow.
  • Provide on-the-job training, coaching, and guidance to the team.

Customer Service:

  • Handle guest complaints, feedback, and special requests promptly and professionally.
  • Monitor the dining area to ensure a positive customer experience.
  • Implement service recovery strategies to maintain guest satisfaction.

Financial and Inventory Management:

  • Assist with daily cash handling, POS reports, and reconciling transactions.
  • Oversee inventory levels for FOH supplies (napkins, tableware, operation products, etc.) and communicate needs to the manager.
  • Assist periodic inventory according to regulations

Team Leadership:

  • Act as the point of contact between management and staff.
  • Motivate and inspire the team to achieve service excellence.

Skills and Qualifications:

  • Strong leadership, problem-solving, and communication skills.
  • Ability to multitask and work under pressure in a fast-paced environment.
  • Positive attitude and eagerness to learn.
  • Minimum 1–2 years of experience in a supervisory role in the hospitality industry.

Quyền lợi được hưởng

  • Based on Government laws
  • 12 days of leave/year (calculated based on working rate in the same year)
  • Tips & Service Charges
  • Uniforms are provided and laundered
  • Daily meals
  • Team Building
  • International working environment/standards
  • Professional development opportunities

Yêu cầu công việc

  • Strong leadership, problem-solving, and communication skills.
  • Ability to multitask and work under pressure in a fast-paced environment.
  • Positive attitude and eagerness to learn.
  • Minimum 1–2 years of experience in a supervisory role in the hospitality industry

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên hoteljob.vn
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 10 - 24
  • 364 Đường Cộng Hòa, street, phường 13, Quận Tân Bình, Ho Chi Minh City, Vietnam
  • Công Ty TBL Management chuyên vận hành nhà hàng

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg