Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
6370 1

Senior Sales Executive/ Chuyên viên Kinh doanh cao cấp

  • Hạn nộp: 31/01/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
09/01/2025 11:09

Mô tả công việc

Senior Sales Executive is in charge of tasks related to advising on building business strategies, improving customer experience services and developing potential customers database with the goal of maintaining & growing business opportunities.

1. Customer database:

  • Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
  • Foster strong relationships with existing clients;
  • Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
2. Consulting & Sales:
  • Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
  • Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
  • Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
  • Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.

3. Catering Operations:

  • Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
  • To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
  • Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
  • Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.

4. Service quality & Customer service:

  • Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
  • Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
  • Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.

Other duties as assigned by the Sales Manager.

Quyền lợi được hưởng

  • Service charge bonus payable on monthly basic;
  • 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
  • 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
  • Duty meal and parking provided;
  • Annual health check-up, annual holiday trip with team;
  • Opportunities for learning and development;
  • Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
  • 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.

Yêu cầu công việc

Onboard from 01/04/2025;

1. Qualification & Experiences:

  • Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
  • Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;

2. Skills:

  • Excellence communicative English (both verbal & written);
  • High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
  • Good interpersonal and communication skills;
  • Ability to conduct market research will be essential.

3. Personality:

  • Clever, ability to work independently;
  • Resulted oriented, proactive & honestly;
  • Ability to work under stress;
  • Passion for delivering exceptional levels of guest service.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN

or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Press Club Building, 12 Phố Lý Đạo Thành, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
  • Press Club (Trung tâm Dịch vụ Báo chí) là doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ tháng 10 năm 1997, có trụ sở là một tòa nhà thương mại 7 tầng mang phong cách kiến trúc Pháp cổ tọa lạc tại trung tâm thủ đô Hà Nội. Press Club cung cấp những gian hàng và văn phòng cho thuê hạng A với các khách hàng lớn như Regus, Omega và Starbuck. Đặc biệt, với lịch sử phát triển hơn 20 năm qua, Press Club được ghi nhận là một địa điểm lý tưởng để tổ chức hội thảo, sự kiện và là nơi thưởng thức tinh hoa ẩm thực nước Pháp. Chúng tôi sở hữu một phòng họp thiết kế lịch lãm có sức chứa 200 khách, một nhà hàng sang trọng mang tên La Table du Chef chuyên phục vụ thực đơn của bếp trưởng 2* Michelin, và quán bar La Plume với không gian vừa hiện đại, vừa ấm cúng, mang đến những trải nghiệm thú vị từ các loại cocktail độc đáo nhất. Đội ngũ Press Club gồm hơn 100 nhân viên, những con người năng động, hài hước và có niềm đam mê đặc biệt với ngành dịch vụ, với ẩm thực - đồ uống. Chúng tôi đang tìm kiếm những bạn trẻ tràn đầy nhiệt huyết, có đam mê với ẩm thực cao cấp, để cùng chúng tôi sáng tạo, đổi mới và phát triển Press Club.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg