Director of Room (Expat only)
- Hạn nộp: 15/01/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận
Giờ hành chính
Quản lý, điều hành
20/12/2024 16:59
Mô tả công việc
› Oversee and Ensuring all Rooms division quality and standards. Ensure that hotel policies are administered fairly and consistently, that disciplinary procedures and documentation are completed in accordance with standard operating procedures and local standard operating procedures (SOPs and LSOPs).
› Manage day-to-day operations of the division, ensuring that all guest needs are met in a timely and efficient manner.
› Developing standard operating procedures for housekeeping, front desk operations, and other areas of the division.
› Lead the Rooms Division team, setting clear expectations, providing ongoing coaching and feedback, and ensuring a positive and productive work environment.
› Work closely with other departments, including sales and marketing, food and beverage, and engineering, to ensure that all guest needs are met and that the hotel operates smoothly and efficiently.
› Be knowledgeable of the Brand philosophy, ensuring optimal implementation of the standards, operations and identity manuals that apply to the department.
› To ensure the customer experience, personalising their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
› Manage customer incidents, communicating the actions taken to the hotel’s Guest Experience Department.
› Matters pertaining to Front Office & Housekeeping operations
› Other tasks shall be assigned by management team
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary package
- Annual Leave
- Meals, accommodation
- Healthcare Insurance
- Work Permit, Visa/temporary Resident card
- Other benefits under Company's policies
Yêu cầu công việc
• 4 years experience in the guest services, front desk, housekeeping, management operations, or related professional area.
• Fluent English.
• Experience with Hotel Opera PMS systems.
• Strong leadership skills and able to inspire and motivate staffs.
• Excellent communication skills and be able to communicate effectively with staff, guests, and other departments.
• Strong attention to detail and be able to ensure that rooms are clean and well-maintained.
• Strong financial acumen, with the ability to develop and manage budgets and analyze financial data.
• Excellent problem-solving and decision-making skills, with the ability to think creatively and strategically
Yêu cầu hồ sơ
- CV with photo
- Other proffessional documents
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 18 Nguyễn Đình Chiểu, khu phố 1, Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận, Vietnam
Là một trong những Khu nghĩ dưỡng hạng sang mới ra đời của Tập đoàn Anam, The Anam Mũi Né là Khu nghĩ dưỡng chuẩn 5 sao cao cấp mang đậm phong cách kiến trúc Indochine cổ điển, hoạt động từ Tháng 1.2023. Khu nghỉ dưỡng có 21 phòng biệt thự, 106 phòng tiêu chuẩn và thượng hạng, 01 nhà hàng cao cấp chuyên phục vụ món Âu-Á, 01 nhà hàng mang đậm nét ẩm thực Việt Nam, 10 phòng spa trị liệu và chăm sóc sức khỏe, 2 hồ bơi, quầy lưu niệm, các phòng hội nghị, thể thao nước, trung tâm giải trí và chăm sóc thể hình, phòng tập Yoga và câu lạc bộ dành cho thiếu nhi. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và chế độ đãi ngộ hấp dẫn tại thị trường du lịch Hàm Tiến - Mũi Né, Phan Thiết, Bình Thuận.
Thông tin liên hệ
- Nguyễn Thị Bích Lan - HR