Assistant Human Resources Manager
- Hạn nộp: 18/01/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ hành chính
Hành chính, nhân sự
Trợ lý, thư ký
18/12/2024 12:59
Mô tả công việc
• Assist Human Resources Manager:
Recruitment: Recruit, interview and select employees to fill vacant positions of hotel.
• Set up the administrative and personnel system:
+Devise and editing Hotel Policy, Regulation, Guidance, Employee Handbook, Internal and External Documents in accordance with the Management needs.
+ Develop and implement Resort Personnel Policies.
+ Prepare the yearly manpower budgets of the whole hotel and each department as well.
+ Forecast future manpower deficits and surpluses and recommend strategic plans for maintaining optimal staffing level to cope with operation needs.
+ Update the manpower increases and decrease; and send the monthly or yearly reports on manpower to the Management, the Group or the authorities.
+ Update and advise the Management on employment and related legislation requirements and ensure the compliance.
+ Direct and supervise the implement of employment formalities and ensure that all will be complied with the Labour Code of the Socialist Republic of Vietnam and the other guidance documents.
• Staff Training and Development
+ Devise the training plans, objectives and budget.
+ Analyze the training needs and co-ordinate with all Department Heads in designing and organizing the training courses.
• Salary Administration and Control
+ Conduct job evaluation for fixing salary scales based on the hotel policies and the Management’s decision.
+ Co-operate with Accounting to prepare the monthly and yearly payrolls and control on payroll and related expenses as well.
Phối hợp với kế toán để làm báo cáo theo tháng, theo năm và giám sát chi phí lương và các chi phí liên quan khác.
• Employee Benefits
+ Review and develop a comprehensive remuneration package including bonus, medical and social insurance, retirement or severance benefits, and staff facilities to ensure that it is competitive enough to retain/attract existing staff/applicants.
+ Perform the necessary formalities concerning to staff benefits such as allowances of social insurance, sickness or maternity …
+ Co-ordinate with related department in supplying uniform, staff meal, and other facilities.
+ Take care of staff on special occasions of birthday, wedding, funeral, sickness, Children Day, Woman Day …
+ Remind all staff to adhere strictly Hotel Regulation.
+ Enforce disciplinary action on staff that violates Hotel Regulations.
• Perform other duties assigned by the Management.
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Education: University Degrees & above (specialize in HR & Adm. Management, Law, Administration Business, Language).
• Experience: Minimum 3 years HR experience, of which, at least 2 years at supervisor level.
• Others/ khác:
• Highly motivated, flexible, reliable, honest, and resistant to pressure.
• Good in operation management and problem-solving skill.
• English Communication Skill.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Lô 01-O17 khu đô thị Phước Trạch – Phước Hải, phường Cửa Đại, thành phố Hội An, tình Quảng Nam
"Bellerive - bờ sông xinh đẹp" là một khách sạn mang hơi thở của một làng chài cổ, yên ả tựa mình vào vùng hạ lưu sông Thu Bồn, nơi sông mẹ dừng chân trước khi đổ ra biển Cửa Đại. Chỉ 5 phút đi bộ ra biển Cửa Đại và ôm trọn quang cảnh yên bình nơi cửa sông, Bellerive Hotel & Spa bao gồm 176 phòng nghỉ tiện nghi sang trọng và 8 villa với bể bơi riêng, cùng với Serenity Spa ấm cúng, Thu Bồn Ballroom đẳng cấp, 3 nhà hàng và những quầy bar đa dạng phong cách
Thông tin liên hệ
- Ms Vân - Nhân Sự