Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
39046 1

Omakase Restaurant Manager

  • Hạn nộp: 28/02/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
14/01/2025 11:16

Mô tả công việc

Objective

The Omakase Restaurant Manager will oversee the pre-opening and ongoing operations of our exclusive Omakase restaurant, ensuring the highest standards of service, quality, and operational excellence. This role will manage all aspects of the restaurant, including staff training, guest relations, and operational efficiency.

Key responsibilities

A. Pre-Opening Tasks (5 Months Before Opening)

1. Recruitment & Training:

o Collaborate with HR to hire and onboard a skilled team of service professionals and kitchen staff (if support required).

o Develop and implement training programs focusing on High-end dining experience and the unique needs Omakase and Japanese culinary/service culture.

2. Operational Setup:

o Develop and establish Standard Operating Procedures (SOPs) for all front-of-house operations.

o In charge of creating and submit annual OPEX/CAPEX as well as Business forecasting/P&L to BOM.

3. Menu & Beverage Collaboration:

o Work closely with the Head Chef and Beverage Manager to finalize the food and drink menus, with heavy focus on Cost control and Profitability.

o Assist in crafting a Sake pairing menu to complement the Omakase experience (following Head Chef guidance).

4. Procurement & Equipment Setup:

o Propose and revise OS&E checklist and submit to BOM.

B. Day-to-day Operation:

1. Customer Experience Management:

o Ensure a seamless, high-touch customer experience from reservation to post-dining.

o Handle VIP guest relations, ensuring their needs and expectations are exceeded.

2. Staff Leadership:

o Lead, inspire, and manage the front-of-house team to deliver exceptional service.

o Conduct regular training sessions to maintain high performance and service standards.

3. Operational Excellence:

o Monitor and maintain cleanliness, ambiance, and all service operations.

o Ensure compliance with food safety and health regulations.

o Support and Coordinate with the Luxury Bar outlet in Basement as per requested by BOM.

4. Financial Performance:

o Manage daily financial operations, including budget control, inventory management, expense management, and profitability monitoring.

o Analyze and report sales performance and guest feedback, implementing improvements as needed.

Quyền lợi được hưởng

- Income: Competitive, negotiable based on capability

- Statutory Social Insurance

- 13-monthly salary

- Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...

- Structured Learning and Development Program. 

Yêu cầu công việc

A Knowledge 30%

1 Bachelor’s degree in Hospitality/Diploma or relevant field (or equivalent experience). 5%

2 In-depth understanding of luxury F&B operations, particularly Japanese fine dining. 10%

3 Minimum 2–3 years of experience managing high-end restaurants, preferably in same category or F&B outlet in 5 star hotels.

Experience in Omakase or Japanese dining is more preferred. 15%

B Technical Skill 40%

1 Proven ability to manage all aspects of restaurant operations, including SOP development and financial controls. 10%

2 Strong knowledge of Japanese culture, Japanese proficiency is a huge advantage (N3-N2). 15%

3 Professional English proficiency 10%

4 Excellent proficiency in POS, budgeting, and Microsoft Office. 5%

C Core Competencies 30%

1 Leadership Skills: Exceptional ability to inspire and manage a team to deliver excellence. 10%

2 Customer Focus: A keen sense of client preferences and the ability to adapt and exceed expectations. 10%

3 Adaptability: Proven adaptability to clientele demand and market changes. Indicating an attitude of eager to learn and non-stop improvement mindset. 10%

Total 100%

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • Toà nhà Tower 2, Times City, Số 458 Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội
  • https://masterisehomes.com/gioi-thieu
  • Masterise Homes – thành viên của tập đoàn Masterise Group, là nhà phát triển bất động sản quốc tế tiên phong áp dụng các chuẩn mực toàn cầu vào việc phát triển, vận hành và quản lý các sản phẩm, dịch vụ bất động sản tại Việt Nam và thế giới. Sở hữu danh mục Branded Residences (Bất động sản hàng hiệu) lớn nhất Đông Nam Á, Masterise Homes khẳng định năng lực quốc tế qua sự hợp tác cùng Marriott International - tập đoàn khách sạn lớn nhất thế giới với những thương hiệu Marriott, JW Marriott và Ritz-Carlton. Masterise Homes cam kết không ngừng kiến tạo những công trình kiến trúc đẳng cấp và trải nghiệm xứng tầm cho khách hàng, tạo nên các giá trị vượt thời gian được công nhận trên toàn thế giới.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg