Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
717 1

Revenue Executive

  • Hạn nộp: 30/12/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
22/12/2024 14:54

Mô tả công việc

1. Perform daily pick-up analysis and reporting

2. Perform regular competitive benchmark studies and be informed of market trends. 

3. Support Revenue Director to create and develop pricing strategies in conjunction with the individuality of each property. 

4. Ensure all related systems are configured correctly, validated and working to full capacity. 

5. Regularly check the input and the quality of data and work with Reservations & Operations to resolve any issues. 

6. Evaluate performance of distribution channels and contracted rates

7. Maintain rate parity across the channels. 

8. Assist the Sales team in analyzing the performance of their Accounts. 

9. Prepare documents for Revenue Meeting 

10. Support Revenue Management team to prepare and support the annual revenue budget.

11. Prepare Ad-hoc analysis as required by the Company. 

Quyền lợi được hưởng

• International-Dynamic-Friendly Working Environment.

• Competitive salary

• Monthly bonus (service charge)

• Compulsory social insurances (contribution rate on full salary), accident 24/24 insurance

• 13th month salary, annual salary review

• 16 days of annual leave

• Annual health check-up, year-end party, outing etc.

• Free parking

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree/Diploma in Hospitality Management or Sales/Marketing, revenue management preferred.

- English Level: Highly articulate in English language, both written and spoken

- Minimum of 2-3 years in Sales & Marketing related operations, of which 01 years experiences as Revenue Management at international hotel 4* and up. Experienced in Reservation / Ecommerce

- Communication, problem solving, time management, teamwork

Yêu cầu hồ sơ

Gửi hồ sơ qua hoteljob 
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 8A Nguyễn BỈnh Khiêm, Q1 hoặc 21-23 Nguyễn Thị Minh Khai, Q1, HCM
  • ASCOTT – the HOME of a GREAT Career Ascott is the world’s largest international serviced residence owner and operator, with headquarters in Singapore. We manage three awarding wining brands – Ascott, Citadines and Somerset, across Asia Pacific, Europe and the Gulf region, with each brand catering to the distinct needs of our residents. We promise to create a home away from home for our residents by delivering LIFE. We offer useful Local knowledge to each Individual and make them Feel at home during their stay with us, what make us different is to Exceed their expectation as well. The Ascott family comprises about 6,000 employees from more than 70 nationalities. Tapping on our diverse backgrounds, we encourage the sharing of ideas and feedback, so that we can constantly learn from one another and strive to make things better.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg