Front Office Leader
- Hạn nộp: 15/12/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 7 - TP HCM
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
N/A
15/11/2024 13:18
Mô tả công việc
- Train, mentor, allocate tasks to and supervise Front Office team members to ensure a quality operation.
- Resolve customer issues, complaints and problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Must be well aware of all emergency policies and procedures if any while on duty.
- Carry out check - in and check – out process.
- Update Tenant’s relevant data into Tenant’s profile promptly and accurately.
- Collect all information and documents at the beginning of each shift from other departments or from apartment tenants and will track work accurately.
- Update and make purchase requests and deliver tenant birthday gifts.
- Receive tenant cash payments and issue the appropriate receipt. Controls the Front office cash float.
- Keep the daily logbook up to date.
- Explains and is a source of information on facilities within the building and apartments.
- Perform other tasks as requested by Line Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
- Compulsory SHUI upon full gross salary
- Annual health check, Additional health insurance
- Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid-Autumn...
- Outing trip
- Uniform, free parking
- Clear growth and promoted opportunities.
Yêu cầu công việc
- Have a college/university degree in hospitality or a related field.
- At least 2 year of experience in Front Office operations
- Strong leadership and communication skills.
- Excellent problem-solving abilities and conflict resolution skills.
- Fluently English speaking skills
- Ability to work in shift 1: 6:00-14:00, shift 2: 14:00-22:00, shift 3: 22:00-6:00.
- Customer-focused with a commitment to delivering exceptional guest service.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 102 Nguyễn Lương Bằng, Khu đô thị Phú Mỹ Hưng, Tân Phú, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam
- https://vn.savills.com.vn/
Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia cùng hệ thống văn phòng trải rộng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông. Savills – Cụm Phú Mỹ Hưng thuộc Công ty TNHH Savills Việt Nam – CN Hồ Chí Minh. Savills – Cụm Phú Mỹ Hưng là văn phòng quản lý và vận hành hệ thống khu căn hộ dịch vụ cao cấp Crescent Residence, The Waterfront và hệ thống các tòa nhà văn phòng hiện đại tại Khu đô thị Phú Mỹ Hưng. Tại SAVILLS - PHÚ MỸ HƯNG, chúng tôi cam kết mang đến quyền lợi tốt nhất cho nhân viên qua các chế độ bảo hiểm, phúc lợi, lương thưởng theo năng lực; cùng môi trường làm việc và cơ hội làm việc, tiếp xúc trong môi trường quốc tế với đồng nghiệp và khách hàng người nước ngoài nhằm nâng cao năng lực bản thân.
Thông tin liên hệ
- Nhân Sự - PHÒNG NHÂN SỰ