Chef de Partie - Cafeteria Kitchen/Tổ Trưởng Bếp Căn Tin
- Hạn nộp: 30/12/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Làm theo ca
Bếp
Nhân viên
08/11/2024 17:33
Mô tả công việc
Quyền lợi được hưởng
2. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
2. Enthusiast, ability to follow instruction, hygiene responsibility
3. Basic English communication, basic computer usage
4. Minimum 5 years experience in a similar position in 5 star hotel
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 39 Đường Lê Duẩn, phường Bến Nghé, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam
JW Marriott Hotel & Suites Saigon elevates the standard of luxury hospitality in Ho Chi Minh City with intuitive amenities and inspiring spaces to help every guest relax and recharge. The hotel comprises two distinct towers; the 21-story hotel tower features 305 elegantly appointed rooms and suites, while the 31-story residential tower houses 260 exceptional one- to three-bedroom apartments, all of which offer panoramic views of the skyline and Saigon River. This diverse accommodation makes the hotel the perfect choice for couples, families, corporate executives and meeting delegates on short or extended breaks in Ho Chi Minh City. Meeting planners can wow their delegates with 1,200 square meters of world-class conference and banqueting space, including a grand ballroom, a large pre-function area and six stylish meeting rooms. Memorable moments can be savored at a choice of five vibrant dining and social venues, creating outstanding options for every culinary occasion
Thông tin liên hệ
- Cát Tường - HR Assistant