Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
36044 1

Guest Relation Manager

  • Hạn nộp: 31/12/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ngô Quyền - Hải Phòng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Lữ hành/ Du lịch
Vị trí
N/A
Cập nhật
13/11/2024 09:55

Mô tả công việc

• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition.

• Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay

• Ensure clients are properly greeted upon their arrival

• Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in

• Coordinate luggage collection and storage

• Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions

• Promptly address guests’ requests, like buggy request, in-room dining, spa booking, yoga and meditation booking…

• Actively listen to and resolve complaints

• Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services

• Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns

• Inform clients of our hotel services, tours and activities.

• Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered

• Manage guest relations with other departments to ensure we comply with all standards and operating procedures

• Examine daily duties, assign tasks and check on progress

• Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings

• Establish friendly relationships with regular hotel clients

• Providing reports to managers on the guest’s feedback and hotel facilities and activities.

• Assumes overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair, and well maintained.

• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, all the outlets, on a random basis, VIP rooms prior to arrival

• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas.

• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance, and posture of departmental employees

Quyền lợi được hưởng

- Lương và chế độ đãi ngộ hấp dẫn

- Nhiều cơ hội việc làm thăng tiến trong công việc

Yêu cầu công việc

• Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role

• Understanding of all hotel management best practices and relevant laws

• Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus

• Customer service drive with outstanding communication and active listening skills

• Excellent problem-solving and multitasking skills

• Leadership skills along with the ability to motivate staff.

• Ability to work flexible hours (weekend, public holidays, overtime…)

• Strong sense of responsibility and a professional presentation

• BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field

Yêu cầu hồ sơ

- Apply your CV here on Hoteljob.vn.
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 12 ( Cũ ) Trần Phú, phường Cầu Đất, quận Ngô Quyền, Hải Phòng, Vietnam
  • Khách sạn 5 sao Pullman Hải Phòng tọa lạc tại thành phố cảng sôi động, điểm kết nối chiến lược qua đường hàng không, đường sắt, đường biển và đường bộ - cánh cửa mở ra thế giới. Với vị trí thuận tiện trên đường Trần Phú, ngay cạnh dải vườn hoa trung tâm, chỉ 5 phút đi bộ từ Bảo tàng Hải Phòng và Nhà Hát Lớn thành phố, 15 phút từ Sân bay Quốc tế Cát Bi, Pullman Hai Phong Grand Hotel là điểm dừng chân lý tưởng của mỗi vị khách trong những chuyến công tác, nghỉ dưỡng. Với 364 phòng khách sạn, 6 nhà hàng & quán bar độc đáo, cùng các tiện ích Hội nghị & Sự kiện có sức chứa lên đến 1.020 khách, và những tiện ích mang thương hiệu Power Fitness và Pullman Spa, chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên tài năng tại các bộ phận: Kinh doanh & Tiếp thị, Bếp, Tài năng & Văn hóa (Nhân sự), An ninh, Kỹ thuật, Ẩm thực & Nhà hàng, Buồng phòng, Tiền sảnh, Spa, Trung tâm thể thao. Hãy trở thành một trong những thành viên đầu tiên của Pullman Hai Phong Grand Hotel để cùng chuẩn bị cho sự kiện khai trương sắp tới của khách sạn, bạn nhé!

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg