Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
27391 1

Giám sát Bộ Phận Tiền Sảnh (Front Office Leader)

  • Hạn nộp: 30/11/2024
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM, Quận 3 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
24/11/2024 18:46

Mô tả công việc

1. Guest Experience
  • Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
  • Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.

2. Front Desk Management

  • Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
  • Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
  • Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.

3. Human Resources Management

  • Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
  • Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
  • Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.

4. Financial Management

  • End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
  • Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.

5. Quality Assurance

  • Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
  • Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.

Quyền lợi được hưởng

  • 13th-month salary.
  • Annual leave: 12 days.
  • Competitive salary and bonus packages based on work results.
  • Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality.
  • Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations.
  • Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities.

Yêu cầu công việc

  • At least 2 years of experience as a Guest Service Agent is required.
  • Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
  • Team management, planning, and reporting skills.
  • Experienced in leading and managing teams of 8-10 people.
  • Good communication and guest handling skills.
  • Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter.
  • Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints.
  • Proficient in computer skills.

Yêu cầu hồ sơ

  • 1 Sơ yếu Lý lịch (Công chứng 6 tháng gần nhất)
  • 1 CMND hoặc CCCD (Công chứng 6 tháng gần nhất)
  • 1 Bằng cấp liên quan (nếu có)
  • 1 Giấy khám sức khỏe (6 tháng gần nhất)
  • 1 Hình 3*4 (mới nhất)
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 232/15 Võ Thị Sáu, phường 7, District 3, Ho Chi Minh City, Việt Nam
  • https://mvillage.vn
  • M Village là mô hình New Hospitality đầu tiên xuất hiện tại Việt Nam, mang đến giải pháp sống hiện đại, tiện lợi, đầy cảm hứng cho người trẻ đang làm việc và sinh sống ở thành phố. Với sự đầu tư nghiêm túc và dài hạn, M Village đã nhanh chóng phát triển với gần 40 chi nhánh trên khắp thành phố Hồ Chí Minh và Hà Nội. Tất cả các chi nhánh đều được thiết kế thông minh, mang tính ứng dụng cao và thẩm mỹ, cùng với không gian cộng đồng (thư viện, sân vườn, không gian làm việc chia sẻ) tạo nên tính kết nối giữa các cá nhân. Không chỉ là không gian để lưu trú, M Village mang đến một không gian nơi tính cá nhân và cộng đồng cùng tồn tại - nơi lý tưởng cho các tâm hồn thành thị. Hãy gia nhập M Village để nâng tầm trải nghiệp làm việc của bạn trở thành một trải nghiệm "sống trong môi trường làm việc".

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg