Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
39409 1

Front Office Supervisor/ Giám sát Tiền sảnh

  • Hạn nộp: 30/12/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Thành Phố Hạ Long - Quảng Ninh
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
19/12/2024 11:54

Mô tả công việc

  • Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
  • Supervise front office operations during assigned shift including:
  • Maintenance of guest information
  • Maintenance of information about local events
  • Compile occupancy statistics
  • Supervise the use of he public address system
  • Supervise group booking
  • Assisting with serious complaints
  • Supervise cashiering activities during shift including:
  • Cash handling and banking procedure
  • Dealing with irregular payments
  • Instructing staff in credit policies and facilities
  • Instructing staff in cash security procedures
  • Carry out debtor control
  • Prepare reports
  • Supervise the cashiering system

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and Pre-opening service charge
  • 14 annual leave days/year
  • 100 % salary and immediate Social Insurance enjoyment during probationary period 
  • Accident Insurance (24/24) & Bao Viet Healthy Insurance enjoyment as per IHG policy
  • 13th month salary & monthly service charge
  • Birthday gifts and Internal Service Discount in accordance to IHG and resort's policy 
  • Enjoys IHG's special offer for internal employee

Yêu cầu công việc


• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Good writing skills
• Must speak fluent English. Other languages preferred.
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
• Strong Leadership skills in managing teams
• Ability to manage complex relationships

Yêu cầu hồ sơ

  • Diploma's Degrees or Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent
  • 2-3 years+ experiences in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Halong Marina, phường Hùng Thắng, Hạ Long, Quảng Ninh
  • In the historic Ha Long Bay, the first InterContinental seaside resort in Northern Vietnam, InterContinental Ha Long Resort & Residences, continues the legacy of the world's biggest luxury hotel family, which spans seven decades. Refresh your CV today and join our team to embrace your future professional path.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg