Guest Service Manager
- Hạn nộp: 30/11/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 3 - TP HCM
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
21/11/2024 18:43
Mô tả công việc
- Manage the day-to-day operations of the hotel, including overseeing the Guest Service Team and Housekeeping Team.
- Plan and assign work to the hotel staff accurately, ensuring there is enough staff to provide exceptional service to guests.
- Ensure that all bookings are in order and that prices are within allowed levels.
- Maintain cash balances and handle funds correctly at all times.
- Work closely with the Sales departments to maximize room capacity and achieve the highest revenue and best customer service.
Part 2: Guest Service Excellence
- Handle guest complaints and requests quickly, professionally, and efficiently, while showing enthusiasm and offering problem-solving solutions in line with the hotel's interests.
- Reply to messages and emails from guests and instruct staff to handle any situations that may arise while serving guests.
- Ensure that all staff members are knowledgeable about hotel products, current promotions, policy changes, and appropriate communication to best serve guests.
Part 3: Staff Development and Facilities Management
- Train and coach staff on SOPs, hotel rules, and regulations.
- Evaluate the performance of staff and suggest commendations or remedial and disciplinary action when necessary.
- Be responsible for the hotel's facilities and ensure that all facilities are up to standard to serve the guests.
- Manage and control the hotel inventory check and ensure that the orders and equipment are in order.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary.
- Annual leave: 12 days.
- Competitive salary and bonus packages based on work results.
- Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality.
- Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations.
- Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience as a Guest Service Team Leader in 4-5 star hotels (preference given to candidates with a background in Front Office and Housekeeping).
- Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
- Team management, planning, and reporting skills.
- Experienced in leading and managing teams of 8-10 people.
- Good communication and guest handling skills.
- Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter.
- Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints.
- Proficient in computer skills
Yêu cầu hồ sơ
- 1 Sơ yếu Lý lịch (Công chứng 6 tháng gần nhất)
- 1 CMND hoặc CCCD (Công chứng 6 tháng gần nhất)
- 1 Bằng cấp liên quan (nếu có)
- 1 Giấy khám sức khỏe (6 tháng gần nhất)
- 1 Hình 3*4 (mới nhất)
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 232/15 Võ Thị Sáu, phường 7, District 3, Ho Chi Minh City, Việt Nam
- https://mvillage.vn
M Village là mô hình New Hospitality đầu tiên xuất hiện tại Việt Nam, mang đến giải pháp sống hiện đại, tiện lợi, đầy cảm hứng cho người trẻ đang làm việc và sinh sống ở thành phố. Với sự đầu tư nghiêm túc và dài hạn, M Village đã nhanh chóng phát triển với gần 40 chi nhánh trên khắp thành phố Hồ Chí Minh và Hà Nội. Tất cả các chi nhánh đều được thiết kế thông minh, mang tính ứng dụng cao và thẩm mỹ, cùng với không gian cộng đồng (thư viện, sân vườn, không gian làm việc chia sẻ) tạo nên tính kết nối giữa các cá nhân. Không chỉ là không gian để lưu trú, M Village mang đến một không gian nơi tính cá nhân và cộng đồng cùng tồn tại - nơi lý tưởng cho các tâm hồn thành thị. Hãy gia nhập M Village để nâng tầm trải nghiệp làm việc của bạn trở thành một trải nghiệm "sống trong môi trường làm việc".
Thông tin liên hệ
- HR M Village - Bộ phận tuyển dụng