ASSISTANT EXECUTIVE HOUSEKEEPER | Trợ lý TBP Buồng
- Đã tuyển xong
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận
Làm theo ca
Buồng phòng
Trợ lý, thư ký
17/10/2024 10:04
Mô tả công việc
• Responsible to cover the department when HOD absent
• Control all groups of department to report to HOD
• Monitors Housekeeping personnel to ensure guests receive prompt and courteous service
• Monitor Housekeeping personnel to ensure rooms, and particularly those of priority members, known repeat guests and other VIP’s receive special attention
• Informs other operating departments of Housekeeping matters, which concern notably the Front Office, to ensure accurate room status, in addition to communicating with Engineering and the Laundry
• Schedules routine inspections by supervisors, of all housekeeping areas including occupied and non-occupied rooms
• Inspects guest rooms in all Housekeeping areas on a regular basis to ensure furnishing, facilities and equipment are clean and in good repair, well maintained and replaced / refurbished as required
• Appraise appearance, discipline and efficiency of all staff under direct supervision and initiate im-mediate remedial action if necessary
• Follows up on progress of agenda items covered in regular meetings
• Ensures Housekeeping personnel are familiar with in house facilities for the purpose of assisting guests
• Maintains a steady flow of communication to the Executive Housekeeper on all matters affecting the Housekeeping Department
• Supervises outside contractors to ensure contractual compliance
• Ensures that consumption of guest supplies is under control
• Assists in monitoring and controlling Housekeeping procedures including lost and found, key con-trol, security and emergency procedures, health and safety for employees and guests
• Works with the Executive Housekeeper on routine cleaning programs including spring cleans, etc
• Acts on behalf of the Executive Housekeeper in his / her absence as assigned
• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
• Works with Superior Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Competative salary, service charge | Lương, phí phục vụ cạnh tranh
- 6 off days/ month, AL, PH, 1 Birthday leave |It nhất 6 ngày OFF/ tháng, ngày nghỉ Lễ, Phép năm …
- Social Insurance; workmen insurance | BHXH, BHYT, BHTN; Bảo hiểm tai nạn 24/7.
- Duty meal| Ăn ca
- Shuttle bus | Xe đưa đón
- Other benefits as per TANM’s policy| Các phúc lợi khác theo chính sách của Công ty.
Yêu cầu công việc
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demon-strated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Good writing skills
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Problem solving, motivating, organizational and training abilities
• Strong Leadership skills in managing teams
• Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• 3 years housekeeping experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including su pervisory experience.
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
Yêu cầu hồ sơ
- Hồ sơ ứng tuyển:
The Anam Muine, 18 Nguyễn Đình Chiều, Hàm Tiến, Phan Thiết, Bình Thuận hoặc nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 18 Nguyễn Đình Chiểu, khu phố 1, Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận, Vietnam
Là một trong những Khu nghĩ dưỡng hạng sang mới ra đời của Tập đoàn Anam, The Anam Mũi Né là Khu nghĩ dưỡng chuẩn 5 sao cao cấp mang đậm phong cách kiến trúc Indochine cổ điển, hoạt động từ Tháng 1.2023. Khu nghỉ dưỡng có 21 phòng biệt thự, 106 phòng tiêu chuẩn và thượng hạng, 01 nhà hàng cao cấp chuyên phục vụ món Âu-Á, 01 nhà hàng mang đậm nét ẩm thực Việt Nam, 10 phòng spa trị liệu và chăm sóc sức khỏe, 2 hồ bơi, quầy lưu niệm, các phòng hội nghị, thể thao nước, trung tâm giải trí và chăm sóc thể hình, phòng tập Yoga và câu lạc bộ dành cho thiếu nhi. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và chế độ đãi ngộ hấp dẫn tại thị trường du lịch Hàm Tiến - Mũi Né, Phan Thiết, Bình Thuận.
Thông tin liên hệ
- Nguyễn Thị Bích Lan - HR