Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
27670 1

Sales Admin

  • Hạn nộp: 30/12/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
07/12/2024 15:16

Mô tả công việc

• Set-up and coordinate meeting schedules.

• Takes down minutes of the meetings (sales meetings, daily briefing) and other meetings as maybe required by the Director of Sales & Marketing.

• Responsible in answering telephone calls and taking reservation inquiries either from travel agents, corporate accounts or social events.

• Performs general clerical duties to include but not limited to photocopying, faxing, emailing and filing.

• Routing of the banquet event order, action memo and or amendment forms to all concerned departments and other sales memo.

• Responsible in contacting the supplies of the banquet functions and placing order for the amenities indicated in the packages.

• Carries out office mailing and filing in a timely fashion.

• Prepares Purchase Requests/requisitions for stationeries and office supplies.

• Prepares Sales Kits.

• Maintains an organized, systematic and updated filing system (hard copies and hard disk back up), in order to ensure easy accessibility to required data and avail loss of data from the hardware.

• Assists in the ocular inspection of walk-in guests or scheduled clients ocular visit

• Coordinates employees travel (air/land/lodging, etc) to and from marketing related conventions/exhibitions and sales blitzes.

• Coordinates with Marcom to facilitate marketing functions (brochures, trade shows)

• Responsible in keeping the sales office clean and properly maintained

• Ensure the office equipment are in working order.

• Reminds DOSM and Sales Teams members of important appointments, sales trainings, meetings.

• Maintains adequate stock of office supplies and initiates requisition

• Dispatches letters, documents and parcels to be sent by mail or courier.

• Be up to date with all F&B activities and special promotions.

• Maintains and replenishes brochures, fact sheets, F&B Flyers

• Ensure that the S&M month end report is accomplished and submitted on time

• Makes a thorough check on the premises and operating equipment to determine cleanliness and orderliness.

• Flexible to adapt to sudden increase in working hours if and when working demand arises.

• Ensure comprehensive and up to date knowledge of properties’ unique selling points, features, amenities, services and policies.

• Ensure that Policies and Standard Operational Procedures are adhered to at all times.

• Attends departmental and communication meeting as requested by Department Head.

• Performs common and related duties and special projects as may be assigned.

Quyền lợi được hưởng

Trao đổi trong quá trình phỏng vấn

Yêu cầu công việc

Experience

• Minimum of 1 years in similar capacity

• Familiar with sales and marketing activities as well as hotel operations in general

Skills and Knowledge

• Strong user knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office

• Proficient in English language both written and verbal

• Computer skills

• Good teamworking skills and able to work effectively and contribute in a team

• Good presentation and influencing skills

• Good interpersonal skills with ability to communicate with guests and fellow employees from all levels

• Flexible and able to embrace and respond to change effectively

• Self-motivated and energetic

• Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment

Education or Qualification:

• Completion of a degree in Hotel/ Business, Marketing, Economics and Management Course or equivalent

Yêu cầu hồ sơ

Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lô 01-O17 khu đô thị Phước Trạch – Phước Hải, phường Cửa Đại, thành phố Hội An, tình Quảng Nam
  • "Bellerive - bờ sông xinh đẹp" là một khách sạn mang hơi thở của một làng chài cổ, yên ả tựa mình vào vùng hạ lưu sông Thu Bồn, nơi sông mẹ dừng chân trước khi đổ ra biển Cửa Đại. Chỉ 5 phút đi bộ ra biển Cửa Đại và ôm trọn quang cảnh yên bình nơi cửa sông, Bellerive Hotel & Spa bao gồm 176 phòng nghỉ tiện nghi sang trọng và 8 villa với bể bơi riêng, cùng với Serenity Spa ấm cúng, Thu Bồn Ballroom đẳng cấp, 3 nhà hàng và những quầy bar đa dạng phong cách

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg