Director of Sales
- Hạn nộp: 20/10/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ hành chính
Kinh doanh & tiếp thị
20/09/2024 16:49
Mô tả công việc
Understand tourism trends and regional competition trends, locate market segments, build product strategies, and marketing strategies according to the Ascott's direction.
Build up long-term and short-term goals - Propose marketing and advertising ideas to reach and attract potential customers.
Build a suitable team system, flexible and effective organizational structure.
Build a strict management system through working processes:
o Setting price system
o Controlling loss of sales opportunities
o Handling group and meeting room reservations.
o Telephone sales process
o Signing contracts and service contracts.
o Planning process for meeting sales partners
o Process for handling customer objections or refusals.
o Procedures for welcoming survey guests
o Process of running advertising and promotions
Attend international seminars and fairs - Periodically schedule visit Travel Agent to update about new information, new products of property.
Responsible for the hotel's product image.
Build and maintain relationships with the media and relevant agencies to get the best support for PR and brand promotion for the Hotel.
Develop strong community and public relations by maintaining participation in local, regional and national trade shows and customer events.
Supervise the management of website content, OTA channels and information systems related to hotel products.
Serve customers by understanding their needs and proposing appropriate service packages that highly meet their demand in order to build up loyal customer relationships with the Hotel.
Ensure the information storage system complies with regulations on business information security culture.
Control occupancy and push the team up to maximize business.
Train and develop teams fairly and effectively.
Reporting, analysis, and statistics as requested by the CEO and the Ascott.
Quyền lợi được hưởng
- Mức lương: Thỏa thuận khi phỏng vấn.
- Tham gia đóng các loại bảo hiểm (BHXH, BHYT, BHTN).
- Phụ cấp thẻ taxi, điện thoại, và các phụ cấp thông thường khác.
- Phép năm theo Luật lao động
- Thưởng tháng lương thứ 13.
- Các chế độ phúc lợi khác theo quy định của công ty.
Yêu cầu công việc
• Ưu tiên có bằng cấp/chứng chỉ Quản lý khách sạn, Quản trị Kinh doanh.
Diploma/ Certificate in Hotel Management, Business Administration preferred.
• 2 - 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương.
2 - 3 year experience on the same position.
• Có kinh nghiệm quản lý đội ngũ nhân viên.
Experience in team management.
• Kỹ năng tốt về chăm sóc khách hàng và quan hệ công chúng.
Excellent skills In Customer Service and Public Relations.
• Kỹ năng lãnh đạo và tổ chức tốt.
Leadership and well organized.
Yêu cầu hồ sơ
- Gởi CV qua Mail trên tựa đề bài đăng
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 276 Cửa Đại - Phường Cẩm Châu -Tp Hội An - Tỉnh Quảng Nam - Việt Nam
- https://anmiraresort.com
Anmira Hội An Resort & Spa dự kiến khai trương tháng 08/2023. Giữa những khu vườn nhiệt đới xanh mát thanh bình, thiên đường nghỉ dưỡng mang phong cách di sản Đông Dương những năm 1930 - Anmira Hội An Resort & Spa toạ lạc tại vị trí lý tưởng của thành phố cổ kính Hội An . Bạn sẽ tìm thấy sự kết hợp hoàn hảo giữa nét cổ kính truyền thống của Á Đông với nét lãng mạn hiện đại của kiến trúc Pháp được thiết kế tỉ mỉ trong từng chi tiết. Khu nghỉ dưỡng gồm có 100 phòng nghỉ, 2 nhà hàng, spa, phòng gym và các dịch vụ đi kèm khác. Đặc biệt, với mong muốn lấy tính bền vững cộng sinh với thiên nhiên làm tiêu chí hàng đầu, Anmira Hội An Resort & Spa sẽ mang đến một không gian lý tưởng cho việc thư giãn, nạp lại năng lượng và những trải nghiệm độc đáo về lòng hiếu khách.
Thông tin liên hệ
- Nhân Sự - Phòng Nhân Sự