Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
37048 1

(ASSISTANT) FRONT OFFICE MANAGER (AFOM/ FOM)

  • Hạn nộp: 13/10/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ba Đình - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
16/09/2024 13:49

Mô tả công việc

Purpose of Job / Job Summary:

As (Assistant) Front Office Manager you’ll deliver this through managing all aspects of the front office (for example guest registration, porter services, business centre, telephone services, concierge services, and guest reservations). You’ll also create the warm atmosphere that makes our guests feel at home in any location

1. Guest Experience

• Ensure your front office team delivers a great service, professional attention and personal recognition

• Ensure guests are greeted upon arrival and make time to engage with guests. Respond appropriately to guest complaints, solicit feedback and build relationships to drive continuous improvement in guest satisfaction

• Conduct routine inspections of the front office and public areas and take immediate actions to correct any deficiencies

2. People

• Manage day-to-day staffing needs, plan and assign work and establish performance and development goals for team members. Provide mentoring, coaching and regular feedback to improve team member performance

• Educate and train team members in compliance with federal, state and local laws and safety regulations. Ensure staff is properly trained and has the tools and equipment to carry out job duties

• Ensure your team are properly trained on systems, security, service and quality standards

3. Financial

• Help prepare annual departmental operating budget and financial plans. Monitor budget and control labour costs and expenses with a focus on rate strategy, building initiatives and inventory management

• Oversee night audit function and preparation of daily financial reports

• Develop plans to increase occupancy and ADR through walk-ins and upselling at the front desk Responsible Business

• Check billing instructions and guest credit for compliance with hotel credit policy and ensure all transactions are handled in a secure manner

• Train team members on PBX procedures and serve as a central communications point during emergency/crisis situations; develop and maintain relationships with local fire, police, and emergency personnel

• Perform other duties as assigned. May also serve as manager on duty

4. Accountability

This job is the top Front Office job and may report to a Director of Rooms at a large luxury or resort hotel. Typically supervises front desk agents, and porter/shuttle services, reservations, PBX, etc. May oversee a team


Quyền lợi được hưởng

  • Annual leave, SI, HI & UI under the Law.
  • International working environment with growth opportunities
  • Competitive salary with full benefit package
  • Insurance on 100% salary

Yêu cầu công việc

  • Qualifications: Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in Hotel Administration, Business Administration.
  • Experience: 03– 05 years.
  • Specific skills / abilities: Communication, analysis, negotiation, presentation and organizational skills.
  • Personal qualities: Overall and detail oriented.

Yêu cầu hồ sơ

- Dossier: CV, Health Certificate, ID, Family book.
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 25 - 99
  • Phòng 705, tầng 7, tòa nhà Daeha Business Center , 360 Phố Kim Mã, Ngọc Khánh, Ba Đình, Hà Nội, Vietnam
  • https://wilque.vn/vn
  • WIL’QUE là thương hiệu khách sạn đến từ Singapore. WIL’QUE hứa hẹn mang đến một không gian lưu trú tiện nghi, hiện đại và thân thiện. Bên cạnh thiết kế phòng khách sạn tiện nghi, mang đậm tính nghệ thuật hiện đại đan xen tinh thần truyền thống của phố cổ Hà Nội, WIL’QUE Cửa Bắc hướng tới dịch vụ tối ưu hóa trải nghiệm và tiện ích của du khách khi tới thăm thủ đô ngàn năm văn hiến.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg