Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
40007 1

Reservation Supervisor - Giám sát Đặt phòng

  • Hạn nộp: 19/10/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thị Xã Hà Giang - Hà Giang
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Khác
Cập nhật
19/09/2024 17:13

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

  • Assists with the soliciting and managing of reservations sales-related opportunities.
  • Manages and provides training and work assignments to Reservations Sales staff.
  • Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue opportunity.
  • Achieves personal and team related revenue goals.
  • Responsible for driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.
  • Provides service to our customers in order to grow share of the account on behalf of the company.

CRITICAL TASKS

Understanding Markets & Maximizing Revenue

• Identifies new reservations sales business to achieve personal and property revenue goals.

• Understands the overall market - competitors’ strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and knows how to sell against them.

• Closes the best opportunities for the property based on market conditions and property needs.

• Monitors same day selling procedures to maximize room revenue and control property occupancy.

• Gains understanding of the property’s primary target customer and service expectations; serves the customer by understanding their business, business issues and concerns, to offer better business solution both prior to, and during the program/event.

Conducting Daily Reservations Sales Activities

• Responds to incoming reservations sales opportunities for the property that are outside parameters of the Event Booking Center.

• Uses negotiating skills and creative selling abilities to close on business and negotiate contracts.

• Uses sales resources and administrative/support staff effectively.

• Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence).

• Assists with monitoring accuracy of reservation sales orders within tracking systems.

• Tracks no-show reservations and processes charges.

• Manages wait list and prioritizes order of wait list contacts to be made.

• Prepares work and maintenance orders.

Providing Exceptional Customer Service

• Supports the company’s service and relationship strategy, driving customer loyalty and satisfaction by delivering service excellence throughout each customer experience.

• Services our customers in order to grow share of the account.

• Executes and supports the company’s customer service standards and property’s brand standards.

• Provides excellent customer service consistent with the daily service basics of the brand.

• Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event.

• Sets a positive example for guest relations.

• Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building a relationship and loyalty to the company.

• Handles guest complaints and disputes following the instant pacification procedures.


Quyền lợi được hưởng

  • Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
  • Phone allowance, meals allowance and others
  • Marriott International Associate discount for Room and F&B
  • International work environment. 

Yêu cầu công việc

  • At least once year two years-experience at the same position.
  • Be able to relocate to Ha Giang City.

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Tổ 12, Phường Trần Phú, Thành phố Hà Giang, Tỉnh Hà Giang, Việt Nam
  • Four Points by Sheraton Hà Giang là khách sạn mang thương hiệu quốc tế đầu tiên tại thành phố với 151 phòng. Khách sạn nằm trên đường Trần Phú, Hà Giang, thủ phủ của tỉnh Hà Giang và có thể đến được bằng Quốc lộ CT05 và QL2 từ Thủ đô Hà Nội cũng như Sân bay Quốc tế Nội Bài trong khoảng 5 giờ đi ô tô. Khách sạn nằm trong khoảng cách 15 phút đi bộ từ nhiều cơ quan chính quyền tỉnh và các điểm tham quan của thành phố, cụ thể là chợ Hà Giang và cột mốc km0. Ngoài ra, thành phố còn là cửa ngõ dẫn đến một loạt các điểm du lịch trong tỉnh bao gồm Cổng trời Quản Bạ, Hồ Quang Minh, Công viên địa chất toàn cầu Cao nguyên đá Đồng Văn UNESCO, xã Sủng Là và Phố cổ Đồng Văn.

Thông tin liên hệ

  • Đào Công Vinh - Quản lý Bộ phận Nhân sự

Mã QR giới thiệu