Loyalty Agent - Nhân viên Chăm sóc Khách hàng Trung thành
- Hạn nộp: 18/10/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
3
Thị Xã Hà Giang - Hà Giang
Làm theo ca
Tiền sảnh
Nhân viên
19/09/2024 17:13
Mô tả công việc
- Recognition and engagement of our most valuable Elite members through delivery of the highest quality member stay experience.
- He/she is involved in all aspects of Elite members’ journey: from pre-arrival and arrival experience all the way to the follow up via post-stay feedback received through GXP and CEC.
- He/she partners with other members of the Loyalty department team to make certain that there is an effective communication and delivery of Elite benefits program to all members.
CANDIDATE PROFILE
Safety and Security
- Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Policies and Procedures
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Follow company and department policies and procedures.
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
- Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Guest Relations
Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP, MYSTIQUE) to resolve issues, delight, and build trust.
Gain understanding of the details of the Marriott Bonvoy Loyalty Program, as well as Elite Members’ benefits, program terms and conditions.
Partner with Connector Team on property to activate Elite member benefits and personalize stay of Elite members.
Promote positive relations with Elite member at all times.
Monitor and respond to Elite member inquiries.
Anticipate Elite members’ needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
Review Elite status eligibility and elevate Elite Member benefits when appropriate.
Address Elite members’ service needs in a professional, positive, and timely manner.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least six months to once year-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Tổ 12, Phường Trần Phú, Thành phố Hà Giang, Tỉnh Hà Giang, Việt Nam
Four Points by Sheraton Hà Giang là khách sạn mang thương hiệu quốc tế đầu tiên tại thành phố với 151 phòng. Khách sạn nằm trên đường Trần Phú, Hà Giang, thủ phủ của tỉnh Hà Giang và có thể đến được bằng Quốc lộ CT05 và QL2 từ Thủ đô Hà Nội cũng như Sân bay Quốc tế Nội Bài trong khoảng 5 giờ đi ô tô. Khách sạn nằm trong khoảng cách 15 phút đi bộ từ nhiều cơ quan chính quyền tỉnh và các điểm tham quan của thành phố, cụ thể là chợ Hà Giang và cột mốc km0. Ngoài ra, thành phố còn là cửa ngõ dẫn đến một loạt các điểm du lịch trong tỉnh bao gồm Cổng trời Quản Bạ, Hồ Quang Minh, Công viên địa chất toàn cầu Cao nguyên đá Đồng Văn UNESCO, xã Sủng Là và Phố cổ Đồng Văn.
Thông tin liên hệ
- Đào Công Vinh - Quản lý Bộ phận Nhân sự