At Your Services Supervisor - Giám sát Tổng đài
- Hạn nộp: 30/12/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thị Xã Hà Giang - Hà Giang
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
13/12/2024 13:37
Mô tả công việc
- Supervising and managing guest services center section.
- Accountable for performance of section of GXP champion.
- Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices.
- Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
- Receive, record, and relay messages accurately.
- Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bell person, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.
- May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system.
- Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
Safety and Security
- Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel.
- Report works related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
- Policies and Procedures
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
- Comply with quality assurance expectations and standards.
Communication
- Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
- Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
- Exchange business related information with other employees using electronic devices (e.g., mobile communication devices, email, and chat).
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least six months to one year-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Tổ 12, Phường Trần Phú, Thành phố Hà Giang, Tỉnh Hà Giang, Việt Nam
Four Points by Sheraton Hà Giang là khách sạn mang thương hiệu quốc tế đầu tiên tại thành phố với 151 phòng. Khách sạn nằm trên đường Trần Phú, Hà Giang, thủ phủ của tỉnh Hà Giang và có thể đến được bằng Quốc lộ CT05 và QL2 từ Thủ đô Hà Nội cũng như Sân bay Quốc tế Nội Bài trong khoảng 5 giờ đi ô tô. Khách sạn nằm trong khoảng cách 15 phút đi bộ từ nhiều cơ quan chính quyền tỉnh và các điểm tham quan của thành phố, cụ thể là chợ Hà Giang và cột mốc km0. Ngoài ra, thành phố còn là cửa ngõ dẫn đến một loạt các điểm du lịch trong tỉnh bao gồm Cổng trời Quản Bạ, Hồ Quang Minh, Công viên địa chất toàn cầu Cao nguyên đá Đồng Văn UNESCO, xã Sủng Là và Phố cổ Đồng Văn.
Thông tin liên hệ
- Đào Công Vinh - Quản lý Bộ phận Nhân sự