Duty Manager - Quản lý Ca trực
- Hạn nộp: 30/12/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
2
Thị Xã Hà Giang - Hà Giang
Làm theo ca
Tiền sảnh
11/11/2024 18:29
Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Serves as the property Manager on Duty and oversees all property operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Represents property management in resolving any guest or property related situation. Manages the flow of questions and directs guests within the lobby. Serves as Guest Relations Manager and handles the tracking of service issues.
CORE WORK ACTIVITIES
Supporting Property Operations and Guest Relations Needs
• Maintains a strong working relationship with all departments to support property operations and goals and to expedite the resolution of any problems that may arise through the general operation of the property.
• Communicates any variations to the established norms to the appropriate department in a timely manner.
• Sends copy of MOD report to all departments on a daily basis.
• Strives to improve service performance.
• Ensures compliance with all policies, standards and procedures.
• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
Supporting Profitability Goals
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Reviews staffing levels to ensure that guest service, operational needs and financial objectives are met.
• Reviews financial statements, sales and activity reports, and other performance data to measure productivity and goal achievement and to determine areas needing cost reduction and program improvement.
Managing the Guest Experience
• Intervenes in any guest/employee situation as needed to insure the integrity of the property is maintained, guest satisfaction is achieved, and employee wellbeing is preserved.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Provides immediate assistance to guests as requested.
• Serves as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Sets a positive example for guest relations.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Ensures employees understand customer service expectations and parameters.
• Interacts with customers on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least once year to two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Tổ 12, Phường Trần Phú, Thành phố Hà Giang, Tỉnh Hà Giang, Việt Nam
Four Points by Sheraton Hà Giang là khách sạn mang thương hiệu quốc tế đầu tiên tại thành phố với 151 phòng. Khách sạn nằm trên đường Trần Phú, Hà Giang, thủ phủ của tỉnh Hà Giang và có thể đến được bằng Quốc lộ CT05 và QL2 từ Thủ đô Hà Nội cũng như Sân bay Quốc tế Nội Bài trong khoảng 5 giờ đi ô tô. Khách sạn nằm trong khoảng cách 15 phút đi bộ từ nhiều cơ quan chính quyền tỉnh và các điểm tham quan của thành phố, cụ thể là chợ Hà Giang và cột mốc km0. Ngoài ra, thành phố còn là cửa ngõ dẫn đến một loạt các điểm du lịch trong tỉnh bao gồm Cổng trời Quản Bạ, Hồ Quang Minh, Công viên địa chất toàn cầu Cao nguyên đá Đồng Văn UNESCO, xã Sủng Là và Phố cổ Đồng Văn.
Thông tin liên hệ
- Đào Công Vinh - Quản lý Bộ phận Nhân sự