Bellman - Nhân viên Hành lý
- Hạn nộp: 30/12/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
2
Thị Xã Hà Giang - Hà Giang
Làm theo ca
An ninh
Nhân viên
02/11/2024 10:57
Mô tả công việc
- Greet guests and inform them of property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Open doors and assist guests/visitors entering and leaving property.
- Assist with luggage storage and retrieval.
- Transport guest luggage to and from guest rooms and/or designated bell area.
- Assist guests/visitors in and out of vehicles, including assisting guests with loading/unloading luggage.
- Supply guests with directions.
CORE WORK ACTIVITES
Policies and Procedures
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Guest Relations
• Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
• Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP, MYSTIQUE) to resolve issues, delight, and build trust.
• Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
• Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
• Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
• Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service.
Communication
• Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
• Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
• Prepare and review written documents (e.g., daily logs, business letters, memoranda, reports), including proofreading and editing written information to ensure accuracy and completeness.
• Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least 6 months to one year experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Tổ 12, Phường Trần Phú, Thành phố Hà Giang, Tỉnh Hà Giang, Việt Nam
Four Points by Sheraton Hà Giang là khách sạn mang thương hiệu quốc tế đầu tiên tại thành phố với 151 phòng. Khách sạn nằm trên đường Trần Phú, Hà Giang, thủ phủ của tỉnh Hà Giang và có thể đến được bằng Quốc lộ CT05 và QL2 từ Thủ đô Hà Nội cũng như Sân bay Quốc tế Nội Bài trong khoảng 5 giờ đi ô tô. Khách sạn nằm trong khoảng cách 15 phút đi bộ từ nhiều cơ quan chính quyền tỉnh và các điểm tham quan của thành phố, cụ thể là chợ Hà Giang và cột mốc km0. Ngoài ra, thành phố còn là cửa ngõ dẫn đến một loạt các điểm du lịch trong tỉnh bao gồm Cổng trời Quản Bạ, Hồ Quang Minh, Công viên địa chất toàn cầu Cao nguyên đá Đồng Văn UNESCO, xã Sủng Là và Phố cổ Đồng Văn.
Thông tin liên hệ
- Đào Công Vinh - Quản lý Bộ phận Nhân sự