HR & Admin Executive (Temporary 8 - Month Labor Contract)
- Hạn nộp: 15/08/2024
- Mức lương: Tối thiểu 8.000.000đ
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ hành chính
Hành chính, nhân sự
Nhân viên
16/07/2024 10:34
Mô tả công việc
- HR:
Recruitment & Training
- In charge of the entire recruitment process from job advertising, screening, shortlisting, interviewing, reference checking to offering;
- Host on-boarding process for new comers;
- Facilitate training activities; record training database.
C&B:
- Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees information;
- Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure…);
- Update and control the annual leaves complying with leave application procedure;
- Control employees time sheets/attendance and reconcile with payroll;
- Process procedures of sickness, maternity, convalescence on EFY system.
Employee engagement:
- Coordinate company events:staff birthday party, best employee of the month, teambuilding activities, health checkup, staff party…
- Develop an open, fair, supportive culture by encouraging positive thinking
2. Admin tasks:
- Prepare annual HRl reports;
- Assist in all administrative duties;
- Other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 1 annual leave per month, Saturday and Sunday off;
- Duty meal and motorbike parking provided;
- Opportunities for learning and development.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Foreign Languages, Business Administration………. is preferable
- At least 1 year experience in Administrative and Human Resources position;
- English requirement: Excellence communicative English (both verbal & written);
- High level of IT skills: Powerpoint, Excel, Word, Canva;
- Good communication skill, truthful, cheerful, open-minded, positive thinking;
- Good management and organization skill, time management skill;
- Predict and problem-solving skills.
- Hardworking, eager to learn;
- Clever, ability to work independently;
- Moral qualities: honesty;
- Clever and subtle communication.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV online or contact HR Departmant: 0243 934 0888 (ext 3042)
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- Press Club Building, 12 Phố Lý Đạo Thành, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
Press Club (Trung tâm Dịch vụ Báo chí) là doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ tháng 10 năm 1997, có trụ sở là một tòa nhà thương mại 7 tầng mang phong cách kiến trúc Pháp cổ tọa lạc tại trung tâm thủ đô Hà Nội. Press Club cung cấp những gian hàng và văn phòng cho thuê hạng A với các khách hàng lớn như Regus, Omega và Starbuck. Đặc biệt, với lịch sử phát triển hơn 20 năm qua, Press Club được ghi nhận là một địa điểm lý tưởng để tổ chức hội thảo, sự kiện và là nơi thưởng thức tinh hoa ẩm thực nước Pháp. Chúng tôi sở hữu một phòng họp thiết kế lịch lãm có sức chứa 200 khách, một nhà hàng sang trọng mang tên La Table du Chef chuyên phục vụ thực đơn của bếp trưởng 2* Michelin, và quán bar La Plume với không gian vừa hiện đại, vừa ấm cúng, mang đến những trải nghiệm thú vị từ các loại cocktail độc đáo nhất. Đội ngũ Press Club gồm hơn 100 nhân viên, những con người năng động, hài hước và có niềm đam mê đặc biệt với ngành dịch vụ, với ẩm thực - đồ uống. Chúng tôi đang tìm kiếm những bạn trẻ tràn đầy nhiệt huyết, có đam mê với ẩm thực cao cấp, để cùng chúng tôi sáng tạo, đổi mới và phát triển Press Club.
Thông tin liên hệ
- Ms Hương - Phòng Nhân sự - HR