Giám sát Dịch vụ Khách hàng/Guest Service Supervisor
- Hạn nộp: 30/01/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
30/12/2024 15:55
Mô tả công việc
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Provides input for Front Office meetings.
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/ features. Be knowledgeable of ALL enrollment, ALL Points and Accor Plus.
• Supervise front office operations during assigned shift including:
o Maintenance of guest information
o Maintenance of information about local events
o Compile occupancy statistics
o Supervise the use of he public address system
o Supervise group bookings
o Assisting with serious complaints with immediate report to the manager on duty
• Supervise cashiering activities during shift including:
o Cash handling and banking procedure
o Dealing with irregular payments
o Instructing staff in credit policies and facilities
o Instructing staff in cash security procedures
o Carry out debtor control
o Prepare reports
o Supervise the cashiering system
• Conversant with emergency evacuation and fire procedures
• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
• Perform any other task assigned based on Movenpick resort Phan Thiet needs or requirements.
Quyền lợi được hưởng
Service charge
2 days off / week
Full Social Insurance
Shuttle bus from the hotel to City and back
International work environment
Duty meal
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- 1 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
- Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
- Problem solving and organizational abilities
- Ability to work independently and teamwork.
- Must be fluent in English.
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo
- Residence documentary
- Notaried ID Card
- Health check
- Criminal Record
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Đường Hòn Giồ - Thuận Qúy, Thôn Tiến Hòa, Xã Tiến Thành, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận, Việt Nam
Nằm trong quần thể Novaworld Phan Thiết, Mövenpick Resort Phan Thiết là điểm đến nghỉ dưỡng độc đáo, là nơi bạn sẽ bắt đầu hành trình đại dương tuyệt mỹ bằng việc khám phá những huyền thoại biển vùng Caribe. Lấy cảm hứng từ lâu đài Port Royal, nơi được xem như “thủ phủ” của những huyền thoại cướp biển vùng Caribe, tất cả 248 phòng nghỉ cao cấp đều được thiết kế theo kiến trúc thuộc địa, đậm chất Hà Lan với mái vòm thoáng đãng rộng rãi. Các tác phẩm nghệ thuật mang âm hưởng Caribe, những rương kho báu cùng với bản đồ hải trình được điểm xuyết trong khắp căn phòng. Tận hưởng niềm vui tại Mövenpick Resort Phan Thiết với 2 nhà hàng, 3 quầy bar, sảnh chờ và phòng chờ cao cấp dành cho khách hàng cao cấp thân thuộc. Bạn có thể đến và ngâm mình trong hồ bơi vô cực đầy mê hoặc, hướng ra con tàu cướp biển thật thụ hoặc tới spa để tìm những khoảng khắc thư giãn cho chính mình.
Thông tin liên hệ
- Talent & Culure Department - Ms. Truc