Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
39414 1

Assistant Front Office Manager (Pre - Opening)

  • Hạn nộp: 30/10/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vĩnh Yên - Vĩnh Phúc
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
17/10/2024 16:14

Mô tả công việc

- Reporting directly to the Front Office Manager, the Assistant Front Office Manager is responsible for assisting senior management in the overall day to day operations of the hotel.

- During the duty the Assistant Front Office Manager is expected to lead by example in terms of appearance, attitude, equity & professionalism. His/her main role is to ensure the proper work of operations in the following sections: Front Desk, Lobby.

- The Assistant Front Office Manager will extend his/her responsibility to the entire Front Office operations in the absence of the Front Office Manager.

- The Assistant Front Office Manager will be the first to be called if a guest is looking for a member of the management team. In dealing with this situations, the Assistant Front Office Manager must ensure that they use tact and diplomacy to rectify quickly the situation, reaching the guest satisfaction but as well respecting the procedures and organization of the hotel.

- The Assistant Front Office Manager will be permanent contact with the Front Office Manager to report any guest comment, or problem and to ensure a good co-ordination and quick communication on both sides.

- The first assignment and main area of work of the Assistant Front Office Manager is the lobby, when the Assistant Front Office Manager is not a way to do a specific mission, he/she will spend his/her time in the lobby to co-ordinate the overall lobby activity and will be dynamic in guest relationships.

- To maintain per shift an accurate report in the Assistant Front Office Manager’s logbook of items and incidents which may be of concern to the management and/or which may requires further attentions.

- To help staffs improve their skills and provides support for career development.

Quyền lợi được hưởng

- Professional working environment

- Provide uniforms and meals

- Enjoy insurance according to labor law

- Receive monthly service fee including probationary period

- Enjoy holidays and Tet

- Attend employee events such as Honor Ceremony,…

Yêu cầu công việc

- Have excellent English and Vietnamese written and verbal communication skills

- Excellent organizational skills and ability to prioritize tasks

- Minimum 01 year’s experience in a similar position in international hotels.

- Be creative and innovative. Must be able to think differently.

- Be very proficient in Microsoft applications

- Be able to work effectively as part of a dynamic team.

Yêu cầu hồ sơ

CV
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 99 Lý Bôn, Đống Đa, Vĩnh Yên, Vĩnh Phúc, Việt Nam
  • Modena by Fraser Vĩnh Yên là khách sạn 4* thuộc tập đoàn quản lý khách sạn Fraser Hospitality (Singapore). Khách sạn sẽ mở cửa hoạt động từ tháng 11/2024 [PRE-OPENING] Email: hr.vinhyen@modenabyfraser.com

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg