Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
32524 1

Assistant Front Office Manager

  • Hạn nộp: 30/07/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
28/06/2024 13:38

Mô tả công việc

• Monitor and audit front office personnel to ensure guests receive prompt, cordial attention and personal recognition.

• Supervise the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate to maximize revenue.

• Monitor Front Office, and particularly Guest Relations to ensure regular and VIP guests receive special attention and recognition.

• Promote and cross sell all in-house facilities Maintain inter-departmental relationships to ensure seamless customer service.

• Ensure furnishings facilities and equipment in lobby and front areas are clean and well maintained.

• Schedule and conduct routine inspections of areas under his/her control.

• Maintain knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with the Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out.

• Know system recovery procedures.

• Continually check the accuracy of room count.

• Leading departmental training regularly

• Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees

• Conduct comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events that warrants special handling and detailed information.

• Guest related handling

• Perform when FOM's absence.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and incentive bonus

- Health Insurance, Accident Insurance 24/24

- Duty meals

- 6 days off, paid birthday leave, AL.

Yêu cầu công việc

• Excellent communication skills to both external and internal guests.

• Good at English speaking, reading and writing skills.

• Proficient in the use of Microsoft Office and Opera System.

• Problem solving and organizational abilities.

• Strong leadership skills in managing teams

• Ability to manage complex relationships

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

• 2 years of experience in a similar position in 4 or 5 stars hotel

Yêu cầu hồ sơ

- Hồ sơ ứng tuyển: 

The Anam Muine, 18 Nguyễn Đình Chiều, Hàm Tiến, Phan Thiết, Bình Thuận hoặc nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 18 Nguyễn Đình Chiểu, khu phố 1, Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận, Vietnam
  • Là một trong những Khu nghĩ dưỡng hạng sang mới ra đời của Tập đoàn Anam, The Anam Mũi Né là Khu nghĩ dưỡng 5 sao cao cấp mang đậm phong cách kiến trúc Indochine cổ điển, dự kiến đi vào hoạt động vào tháng 10.2022. Khu nghĩ dưỡng có 21 phòng biệt thự, 106 phòng tiêu chuẩn và thượng hạng, 1 nhà hàng cao cấp, 1 nhà hàng cạnh biển, 10 phòng spa trị liệu và chăm sóc sức khỏe, 2 hồ bơi, quầy lưu niệm, các phòng hội nghị, thể thao nước, trung tâm giải trí và chăm sóc thể hình, phòng tập Yoga và câu lạc bộ dành cho thiếu nhi. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và chế độ đãi ngộ hấp dẫn nhất nhì thị trường Hàm Tiến Mũi Né

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu