Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
37818 1

Senior Sales Manager

  • Hạn nộp: 22/06/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
22/05/2024 10:47

Mô tả công việc

Main Responsibilities:

• Achieve daily targeted number of sales calls with effectiveness

• Develop business leads for the Hotel on a weekly basis

• Prepare monthly list of accounts to penetrate for the following month

• Plan active site inspections/entertainment meetings weekly basis to qualified potential accounts or new accounts

• Builds and strengthens relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, trade shows, etc.

• Develop relationships within the community to strengthen and expand the customer base for sales opportunities.

• Prepare monthly action plan for the main market segment

• Perform monthly review account profile on room night production and average rate

• Monitor competitors’ rate strategy, account penetration and marketing activities to maintain a competitive edge

• Fully responsible for accounts under his/her management, including contracting, updating profiles and renewing contracts

• Update management on VIP arrivals, meet and greet accordingly

• Up-sell, cross-sell, and promote Hotel facilities & services at every available opportunity in order to maximize sales revenue

• Conduct negotiations to achieve the best profit and rates for the Hotel

• Attend hotel clients and local community business events to network and maintain high visibility

• Understands the overall market of each hotel - competitors’ strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and knows how to sell against them.

• Gains understanding of the location’s primary target customer and service expectations; serves the customer by understanding their business, business issues and concerns, to offer better business solutions.

• Supports the company’s service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.

• Services our customers in order to grow their share of the account.

• Executes and supports customer service standards.

• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.

• Update Director of Sales & Marketing on market trends and business leads.

Quyền lợi được hưởng

- Thu nhập cạnh tranh, phù hợp với năng lực

- Mức lương được thỏa thuận khi phỏng vấn

- Được đóng đầy đủ các loại bảo hiểm.

- Nghỉ phép 12 ngày/năm

- Thưởng dịp lễ, Tết

- Các chế độ đãi ngộ khác của Công ty

- Môi trường làm việc chuyên nghiệp năng động, nhiệt huyết. 

Yêu cầu công việc

• University graduate with a degree in Marketing or Hospitality/Tourism management.

• A minimum of 2 years experience in a similar role.

• Excellent command of English

• Capacity to manage various projects and work to tight deadlines.

• Excellent negotiation and leadership skills.

• Outstanding written and verbal communication skills.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn . 
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 90 Võ Nguyên Giáp, Mân Thái, Sơn Trà, Đà Nẵng, Vietnam
  • Khách sạn đang trong giai đoạn Pre-Opening

Thông tin liên hệ

  • Nguyễn Thị Minh Tâm - Giám đốc Nhân sự

Mã QR giới thiệu