Nhân viên Chăm sóc Khách Hàng/ Guest Relation Officer
- Hạn nộp: 20/01/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận
Làm theo ca
Tiền sảnh
Nhân viên
21/12/2024 20:05
Mô tả công việc
Job Purpose:
As a Guest Relation Officer for guests, you will be responsible for assisting and greeting guests with their overall hotel experience. You will be responsible for maintaining the hotel's high standards of customer service and ensuring guests are satisfied with their stay.
Responsibilities:
- Provide assistance to guests in checking-in and checking-out of the hotel and any other queries or requirements they may have.
- Respond to guest inquiries and complaints in a timely manner and ensure that guests receive proper resolution, always maintaining a courteous and welcoming demeanor.
- Keep track of guest complaints and feedback and take appropriate actions to ensure that guest expectations are met or exceeded.
- Ensure that all documentation and forms necessary for check-in, check-out, and other guest services are properly completed and filed.
- Cultivate and maintain positive relationships with guests and promote hotel services and amenities.
- Coordinate with other departments in the hotel, including Housekeeping and Food and Beverage, to ensure that guest requests and preferences are properly communicated and addressed in a timely manner.
- Develop an in-depth understanding of the local community, including culture and customs, and use this knowledge to provide personalized recommendations and experiences for guests.
Quyền lợi được hưởng
Benefit:
Accommodation for Candidate who come from another city
Service charge
2 days off / week
Full Social Insurance
Shuttle bus from the hotel to City and back
International work environment
Duty meal
Yêu cầu công việc
- Excellent verbal and written communication skills in English.
- Minimum of two years of experience in a customer-facing role in the hotel or hospitality industry.
- Strong interpersonal skills with the ability to work effectively and collaboratively in a team environment.
- Detail-oriented and well-organized.
- Demonstrated ability to remain calm under pressure and handle guest complaints with a positive attitude.
- Good computer skills and a working knowledge of hotel reservation systems and software.
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo
- Residence documentary
- Notaried ID Card
- Health check
- Criminal Record
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Đường Hòn Giồ - Thuận Qúy, Thôn Tiến Hòa, Xã Tiến Thành, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận, Việt Nam
Nằm trong quần thể Novaworld Phan Thiết, Mövenpick Resort Phan Thiết là điểm đến nghỉ dưỡng độc đáo, là nơi bạn sẽ bắt đầu hành trình đại dương tuyệt mỹ bằng việc khám phá những huyền thoại biển vùng Caribe. Lấy cảm hứng từ lâu đài Port Royal, nơi được xem như “thủ phủ” của những huyền thoại cướp biển vùng Caribe, tất cả 248 phòng nghỉ cao cấp đều được thiết kế theo kiến trúc thuộc địa, đậm chất Hà Lan với mái vòm thoáng đãng rộng rãi. Các tác phẩm nghệ thuật mang âm hưởng Caribe, những rương kho báu cùng với bản đồ hải trình được điểm xuyết trong khắp căn phòng. Tận hưởng niềm vui tại Mövenpick Resort Phan Thiết với 2 nhà hàng, 3 quầy bar, sảnh chờ và phòng chờ cao cấp dành cho khách hàng cao cấp thân thuộc. Bạn có thể đến và ngâm mình trong hồ bơi vô cực đầy mê hoặc, hướng ra con tàu cướp biển thật thụ hoặc tới spa để tìm những khoảng khắc thư giãn cho chính mình.
Thông tin liên hệ
- Talent & Culure Department - Ms. Truc