Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
30443 1

Nhân viên Dịch vụ khách hàng/Guest Service Agent

  • Hạn nộp: 20/09/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
3
Nơi làm việc
Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
08/09/2024 04:47

Mô tả công việc

• Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity

• Registers and rooms all arrivals according to established procedures

• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

• Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation

• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received

• Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange

• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

• Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times

• Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Accor Loyalty programs.

• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist

• Is familiar with other Accor hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Accor hotel

• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service

• Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

• When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival

• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read fax, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

• Maintains exemplary department standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Novotel

• Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times

• Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of A/Club member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard

• Conversant with emergency evacuation and fire procedures for relevant department

• Perform any other task assigned based on the hotel needs or requirements.

Quyền lợi được hưởng

Benefit:

Accommodation for Candidate who come from another city

Service charge

2 days off / week

Full Social Insurance

Shuttle bus from the hotel to City and back

International work environment

Duty meal

Yêu cầu công việc

• 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

• High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Able to read and write English

• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA

Yêu cầu hồ sơ

- CV

- Potrait Photo

- Residence documentary

- Notaried ID Card

- Health check

- Criminal Record

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Hòn Giồ - Thuận Qúy, Thôn Tiến Hòa, Xã Tiến Thành, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận, Việt Nam
  • Nằm trong quần thể Novaworld Phan Thiết, Mövenpick Resort Phan Thiết là điểm đến nghỉ dưỡng độc đáo, là nơi bạn sẽ bắt đầu hành trình đại dương tuyệt mỹ bằng việc khám phá những huyền thoại biển vùng Caribe. Lấy cảm hứng từ lâu đài Port Royal, nơi được xem như “thủ phủ” của những huyền thoại cướp biển vùng Caribe, tất cả 248 phòng nghỉ cao cấp đều được thiết kế theo kiến trúc thuộc địa, đậm chất Hà Lan với mái vòm thoáng đãng rộng rãi. Các tác phẩm nghệ thuật mang âm hưởng Caribe, những rương kho báu cùng với bản đồ hải trình được điểm xuyết trong khắp căn phòng. Tận hưởng niềm vui tại Mövenpick Resort Phan Thiết với 2 nhà hàng, 3 quầy bar, sảnh chờ và phòng chờ cao cấp dành cho khách hàng cao cấp thân thuộc. Bạn có thể đến và ngâm mình trong hồ bơi vô cực đầy mê hoặc, hướng ra con tàu cướp biển thật thụ hoặc tới spa để tìm những khoảng khắc thư giãn cho chính mình.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu