Nhân viên đặt phòng/Reservation
- Hạn nộp: 30/01/2025
- Mức lương: 5 - 8 triệu
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Nhân viên
14/12/2024 10:14
Mô tả công việc
-Make a daily report & monthly report to FOM & DOS (based on DOS request)
-Processes reservations by mail, telephone or reservation systems.
-Processes reservations from the Sales department: OTA,TA & Corp.
-Knows the type of rooms available as well as their location and layout.
-Knows the selling status, rates, and benefits of all packages plans.
-Knows the credit policy of the hotel and how to code each reservation.
-Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.
-Prepares confirmation letters.
-Communicates reservation information to the front desk.
-Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
-Understands the hotel's policy on guaranteed reservations and no-shows.
-Arrange transportation service when needed.
-Processes advance deposits on reservations.
-Tracks future room availabilities on the basis of reservations.
-Helps develop room revenue and occupancy forecasts.
-Prepares expected arrival list for front office use.
-Assists in preregistration activities when appropriate.
-Monitors advances deposit requirements.
-Handles daily correspondence. Responds to inquiries and makes reservations as needed.
-Makes sure that files are kept up to date.
-Maintains a clean and neat appearance and work area at all times.
-Promotes goodwill by beings courteous, friendly, and helpful to guests, mangers, and fellow employees.
-Getting information about areas of interest in order to target more clients in particular seasons.
-Tracks future room availability on the basis of reservations, and helps develop forecasts for room revenue and occupancy.
-Configuring rates on the hotels property management system.
-To be aware of all front office procedures and assist with reception duties when required.
-Willing to undertake any reasonable request made by management in any other areas of the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- Hưởng đầy đủ các chế độ theo luật lao động
- Thưởng các dịp lễ
- Đầy đủ chế độ: Hiếu, hỷ, sinh nhật, hưởng nghỉ mát 1 năm/ lần (Tùy theo chính sách của Công ty)
- Được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, năng động
- Được tham gia các chương trình đào tạo nâng cao nghiệp vụ của công ty.
-BHXH sau thử việc, BH 24/7
Yêu cầu công việc
-Tốt nghiệp Cao Đẳng hoặc Đại Học các ngành về kinh tế (ưu tiên các ngành về sales và marketing lĩnh vực khách sạn).
-Ngoại ngữ : Anh Văn giao tiếp tốt.
-Đã từng làm việc tại các vị trí như lễ tân, bộ phận đặt phòng, … tại các khách sạn.
-Có khả năng ứng xử tình huống, kỹ năng giao tiếp và thuyết phục khách hàng.
-Sử dụng thông thạo vi tính văn phòng.
-Biết sử dụng hệ thống phần mềm quản lí khách sạn
-Tác phong/ngoại hình: Ngoại hình ưa nhìn.
-Có khả năng tiếp nhận thông tin và giải quyết vấn đề tốt với khách hàng.
-Có khả năng nghe, Viết và nói thông thạo anh ngữ (tương đương trình độ C) ưu tiên biết thêm một ngoại ngữ phụ.
-Phong cách chuyên nghiệp, thân thiện và lịch sự với khách hàng.
-Giao tiếp tốt
-Có thể làm việc độc lập.
-Cẩn thận, tỉ mỉ trong công việc.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ photo hoặc gửi CV qua mail , số hotline liên hệ: 0866 149 409 (hoặc zalo giờ hành chính)
Địa chỉ nộp hồ sơ: 19-21 Đông Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, TPHCM
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 500 - 999
- 36-38 Thái Văn Lung, Bến Nghé, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
Thoughtful Our brand speaks with care and consideration. We understand that every guest has unique needs and expectations. We aim to anticipate these needs, and provide thoughtful solutions and recommendations throughout our communications. Kinship We believe in fostering a sense of connection and belonging. Our brand's tone of voice should reflect warmth, friendliness, and a genuine desire to build relationships with our guests. We aim to create an environment where everyone feels like part of our extended family. Playful We embrace a playful spirit that adds joy and spontaneity to our guests' experiences. Our tone should be light-hearted, infused with humor and positivity, while maintaining professionalism and respect for individual preferences. Explorative We encourage curiosity and a thirst for exploration. Our communication should inspire and excite, inviting guests to venture into new experiences. Bold We embrace a spirit of innovation, pushing boundaries, and thinking outside the box. We strive to be forward-thinking and assertive in our communications, while remaining respectful and inclusive. Trendy We aspire to be at the forefront of style and trends. Our communication style should be contemporary, reflecting a modern aesthetic that appeals to our target audience. WELCOME TO OUR TEAM-KIN HOTEL
Thông tin liên hệ
- Nhân Sự