Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
32360 1

Guest Experience/Nhân viên Chăm sóc Trải nghiệm Khách Hàng

  • Hạn nộp: 31/05/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
4
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Khác
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
07/05/2024 12:37

Mô tả công việc

Là một thành viên trong nhóm Chăm sóc Trải nghiệm Khách hàng, bạn sẽ đóng vai trò rất quan trọng trong việc tạo ra những trải nghiệm đáng nhớ cho khách hàng của Mad Monkey. Dưới đây là một số yêu cầu chính của vị trí này:

  • Tổ chức các sự kiện ngày và đêm trong môi trường Nhà hàng và khách sạn để thu hút khách nước ngoài và mang đến những trải nghiệm mới mẻ cho khách hàng.
  • Phản ứng linh hoạt và hiệu quả khi xử lý các khiếu nại hoặc yêu cầu của khách hàng, đảm bảo mọi vấn đề đều được giải quyết một cách kịp thời.
  • Kỹ năng giao tiếp tốt và khả năng làm việc dưới áp lực trong môi trường đa ngôn ngữ.
  • Sự nhạy bén với các vấn đề văn hóa và khả năng thích ứng nhanh chóng với các tình huống mớí
  • Mang đến trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng và đảm bảo khách hàng sẽ có những nhận xét tốt trên các nền tảng mạng xã hội cũng như các kênh bán hàng online của Công ty.
  • Sự năng động, nhiệt huyết và đam mê với công việc tại môi trường Nhà hàng và Khách sạn là yếu tốt cần thiết.

Ngoài những yêu cầu chính trên bạn đọc thêm mô tả công việc bên dưới để hiểu rõ công việc chi tiết hơn:

MAIN DUTIES AND RESPONSIBILITIES

  • The Guest Experience Team is responsible for ensuring each guest that checks into our Mad Monkey property has the best guest journey possible. The guest journey includes welcoming guests to the hostel with a positive Mad Monkey welcome, ensuring the check in process runs smoothly, and providing an enjoyable and fun welcome speech that includes all the necessary information to our guests to help them optimize their stay. Guest Experience team members must also show the guests to their room, and support with carrying their luggage, before encouraging them to visit the bar to collect their welcome drinks at each guest’s soonest convenience.
  • As a Guest Experience team member, the expectations are that you will plan and execute a variety of in-house events — ensuring they are engageable and fun — to provide great experiences for our guests as part of their guest journey. Guest Experience team members will also be expected to support Food & Beverage sales by ensuring daily happy hours, specials and other promotions are communicated to our guests. You are also expected to support the sales and experience delivery of Travel & Tours.

The roles and responsibility of Guest Experience team members include:

Reception

  • Greet and assist guests as they enter and depart the property.
  • Welcome check-in guests
  • Provide a “welcome speech” to every check-in guest on the day of their arrival.
  • Assist check-in guests to their rooms and carry their luggage.
  • Encourage the guest to join the guest experience team in the bar for their welcome drink as soon as possible after their arrival.
  • Receive and respond to guest inquiries and complaints, ensuring all complaints handling training is followed at all times.
  • Direct any serious complaints to the Guest Experience Head of Department, or Hostel management team, and follow up with the guests afterwards.
  • Support Customer Service department with inquiries and concerns.

Events

  • Organise and host high quality night time events, for example, Karaoke, Pub Quiz, Beer pong, and many more.
  • Encourage and maximize guest participation, ensuring all events and engaging and fun for those involved.
  • Market the night time events to guests throughout the day, including during the welcome speech, to ensure all guests know what opportunities are available each day to socialize with other guests.
  • Support participation in Food & Beverage promotions and encourage sales..
  • Follow the RSA training provided during induction training to ensure our guests are safe during their stay

Tours

  • Host (not guide) single-day Mad Monkey tours to elevate guest experience of branded Tour products.
  • Guest Experience should not be fundamental to the delivery of Mad Monkey tour products, but should be strategically available to support the Travel & Tour teams to elevate the Guest Experience during tours.
  • Support Travel & Tours department to increase Travel & Tour product sales.
  • Local Community Projects
  • Implementation and in-house communication of Local Community Projects as directed by the global LCP Product Owner.

Marketing

  • Support in-house promotion of nightly events including poster and chalkboard displays, in line with brand standards.
  • Support Marketing department with content and information as requested.
  • Drive guest engagement with MMXP Mobile App.
  • Support online communication channels with in-house guests.
  • Post-Departure Care
  • Personalized outreach to all check-out guests and requests for feedback and online reviews.

Quyền lợi được hưởng

  • Salary/Lương (Number or negotiate base on the experiences/Mức lương thỏa thuận theo kinh nghiệm)
  • 13th month salary/Thưởng lương tháng thứ 13
  • Probation with full salary/Thử việc nhận full lương
  • Lunch meal was provided by company/Có ăn ca
  • Parking area will be provided by company/Có chỗ để xe
  • Extra bonus from Incentive program if the hostel can commit the quarter KPIs and revenue target/Thưởng quý theo tỉ lệ hoàn thành mục tiêu KPI và doanh thu
  • 50% discount on all Accommodation and F&B service, cost price on Travel & Tours products in all properties belong to Mad Monkey hostels all over the world/Hưởng ưu đãi giảm giá 50% các sản phẩm dịch vụ Lưu trú, F&B và giá gốc áp dụng cho các sản phẩm tour du lịch trên tất cả các cơ sở của Mad Monkey trên toàn thế giới.
  • Company will pay full insurance fee and base on actual salary. And insurance will be applied from the first working month.
  • Công ty chịu 100% chi phí đóng bảo hiểm xã hội cho người lao động dựa trên lương thực nhận. Và NLĐ sẽ được đóng BH từ tháng đầu tiên làm việc.
  • Annual Leave 12 days per year / 12 ngày nghỉ phép/năm
  • 1 birthday off with paid/nghỉ sinh nhật 1 ngày hưởng nguyên lương
  • Award for excellent employee of the month/Giải thưởng cho nhân viên xuất sắc của tháng
  • Team Engagement Event every month, quarter / Tiệc nhân viên hàng tháng, hàng quý
  • Team building/Year End Party.
  • Training Courses/Được đào tạo.
  • Other will follow The Labour Law/Các chế độ khác theo luật Lao Động

Yêu cầu công việc

  • Experience in an equivalent position in a restaurant/bar in a hotel/hostel/resort environment is an advance.
  • Agility, honesty, effective communication skills, willingness to work in shifts, overtime, public holidays.
  • Ability to communicate in English
  • Skilled in handling situations, under high pressure;

Yêu cầu hồ sơ

CV in English to apply

Hotline HR Dept 0246253193

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 11 Mã Mây, Hàng Buồm, Hoàn Kiếm, Hà Nội
  • https://madmonkeyhostels.com/
  • 2011: Started in Phnom Penh, Cambodia with the dream to build a socially responsible company. 2019: 13 hostels across 6 countries - Cambodia, Philippines, Thailand, Australia , Indonesia and Laos. The plan is to have 40 Mad Monkeys in the next 3-5 years, whilst retaining the authenticity of the company and ensuring that we stay true to our values.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu